Monday, July 17, 2006

17 Jul 2006

今日食 lunch 的時候見到有一家三口
個一兩歲的 BB 每一次自己用手楂住個 spoon 自己不飯的時候
都係自自然然咁就用左左手
於是兩夫妻都要煞有介事咁叫bb 用番右手
連續幾次都係咁

我心諗
左手有乜野問題者?點解係都要 force 個 BB 用右手?
佢天生出來就係左撇子﹐咁點解要逼佢呢?
佢連自己玩玩具﹐拿起其他野﹐摸自己個肚﹐指住其他野﹐都係用左手的時候﹐點解要逼佢用右手呢?係咪因為佢地唔想教一個左手的仔咁麻煩?定係佢地仲封建到以為唔可以左手楂筆呢?我越睇越火遮眼﹐都唔明點解。 BB 係無辜的﹐佢本來天生出來就係左手﹐但係就係因為呢對咁不知所謂的父母﹐所以攪到佢自己都亂晒大龍﹐可以睇得出佢後來個樣係好無信心﹐因為次次自然地拿起左手手上面的野﹐父母就煞有介事咁要佢用番右手楂 spoon…唔准用左手。
點解唔可以接受佢天生出來係用左手的事實架?點解香港人可以思想咁落後﹐咁清朝架?天呀﹐真係愧為香港人。仲成日話到自己幾勁幾勁…..我 X……
真係越諗越火爆………

No comments: