Friday, July 28, 2006

28 Jul 2006

我諗今日其中一樣最唔開心的事就係知道「大雄」死左。
http://hk.news.yahoo.com/060724/12/1qf2w.html
http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E7%9B%A7%E7%B4%A0%E5%A8%9F&variant=zh-tw

今日搭地鐵睇 am 730, 得知多年來為「大雄」配音的無錢資深配音員盧素娟病逝。一直陪伴著大家童年每一天的「叮噹」(叫叮噹﹐我死都叫佢做叮噹﹐唔叫咩多啦 B 夢﹐難聽到死。「胖虎」?!OMG! 收皮啦唔該!俾番個技安我呀!) 卡通裡面的大雄聲﹐就此成絕音。

本來我都只係婉惜一下。後來上網睇到更多人的討論﹐發現原來好多人同我都一邧Y咁鐘意叮噹﹐又咁鐘意最原班人物的配音﹐又覺得佢地係最代表到我地呢一代的童年集體回憶的﹐一時間﹐果種隔著 Internet﹐隔著空氣﹐但係又感受到「天涯若比隣」的集體回憶的感覺﹐係空氣裡面漫延﹐係好奇妙的。
Take a look at here:
http://www.doracity.net/

唉﹐童年……感覺就似﹐因為咁樣﹐童年的某部份﹐就隨著其他不能控制的人和事﹐一齊沉到未遺忘的歷史深淵裡面。你可以望到﹐但要好用心先可以望到﹐但永遠都不能再觸摸得到﹐感受得到。

聽聞將會上畫的「叮噹之貓狗時空傳」將會係盧素娟最後一次為叮噹系列配音的作品。本來我對呢套戲無感覺﹐但作為最後致敬又好﹐當睇多一套卡通又好﹐當懷緬過去又好﹐當趁熱鬧又好﹐我都想睇。

心中迴響著同一首歌﹐一些很舊但又很親切的彩色卡通片畫面...

「叮噹呀!技安同牙擦仔佢地又蝦我啦!嗚嗚嗚....」

「離奇神化不可思議心中一想就得到…」

...迴盪著的歌

曾經的童年…..童年的曾經…..

No comments: