Thursday, July 27, 2006

27 Jul 2006

Tommy 七月重點推介:(又係) 金滿庭

咁耐之後先打番﹐全因為自己懶﹐寧願有時間都去打機之嘛。

話說我本來想約大家出來食下飯﹐點知就係因為我約人不力的關係﹐攪到大家都好混亂咁﹐到最後呢﹐就攪到 Anna 同 Juliet 都出唔到來食飯。於是就得番四條麻甩一齊係風雨交加的星期四晚去食飯。咁我當然就唔錯過呢個機會去食我至愛的「金滿庭」喇!Yeah~~

因為今日真係幾大風雨﹐所以我估應該都無乜人出來食飯喇卦 (滿臉自信)﹐於是就更自信地提議食金滿庭。去到銅鑼灣食通天樓下﹐嘩﹐士多啤梨你呀﹐排隊等搭 lift 的人龍長到出去 Land Crawford 門口?無野呀!喂﹐大家!今日好大風好大雨呀﹐出街食飯好危險架﹐大家都係唔好同我爭快d 番屋企喇…..嗚嗚嗚…..明明大風大雨架嘛….做乜野出來同人爭飯食喎….

坐低無幾耐我地三個就決定唔等 Wilson, 先叫幾樣冷盤頂住肚先。起碼本身係凍的﹐佢來到的時候都唔會話變得太難食咁樣啦。

花雕醉雞
雲白肉
鎮江肴肉

我諗佢地真係唔多鐘意食鎮江肴肉喇﹐因為都算係食剩左幾多。反正雲白肉就一如所料 - 好 sell 得。本來怕辣的 Jess﹐睇見個 menu 話雲白肉個 sauce 有兩個辣椒咁多都驚﹐點左一條來食之後就話「都唔辣的」。係唔辣架喎﹐唔知點解有兩條辣椒咁多。醉雞的貨色依然唔係話好正﹐不過都幾好。都係果句﹐要浸耐d 先好食。咁即係話佢地餐廳果方面無浸得夠耐。呢度要扣分。

三條友等到發「牛豆」﹐果條所謂的才子都係不見人影﹐索性唔理佢﹐叫熱野食。一諗到可以叫野食就大家都開心晒﹐呵呵。

必叫小籠包
上海排骨菜飯
雲吞雞1/4 隻
傻佬炒飯
螞蟻上樹
叉子燒餅

就係小籠包來到的關鍵時刻﹐Wilson 竟然到喇!衰人呀﹐較到d 時間咁準呀嘛﹐唔俾你食!(當然失敗喇﹐佢咩磅數得架…)

先來的竟然係小籠包。當然大家就夾到d 汁流到周圍都係。是日手勢不佳﹐向來自負夾小籠包手法出神入化的阿溥都竟然失手﹐2 out of 2 都夾爆左….你話我點對得住陳家列祖列宗…

排骨菜飯﹐大家都問點解碗飯上面有塊雲腿。是但啦﹐人地送俾你咪食囉。總之果塊唔係排骨就得喇。螞蟻上樹...好靚﹐賣相好鬼吸引﹐但係唔明邊隻螞蟻上緊邊棵樹。叉子燒餅…試一兩次都夠。傻佬炒飯就係今次的新嘗試。好正!蝦乾的味道好香濃﹐加埋少少鹹魚﹐雲腿﹐肉鬆﹐上海濃鼓油…嘩塞!真的是超屌的! (咦點解食上海野講台灣話的?) 係我好飽的情況之下都食左兩三碗呀。下次再去都一定要叫先得。

飲飽食醉。醉雞炒飯都食剩左﹐大家都捧住個肚叫飽。忽然﹐係呢個時候﹐有一道謎之聲傳出:

「你捨得唔食佢地的桂花酒釀丸子咩?」

阿溥的小宇宙又突然爆發﹐兼且煽動其餘三位無辜的肥仔﹐一齊叫甜品。你媽咪呀﹐一個二個話飽﹐碟炒飯都未食晒﹐我一話不如食甜品者﹐就一個二個即刻睇 menu, 仲一人叫一樣添?!你睇你班人幾 cheap 呀真係 (咁你自己呢?酒釀丸子…)

如是者﹐Jess 同 Wilson 就 share 一份豆沙鍋餅﹐Eric 表演鯨吞高力豆沙﹐我就繼續我甜到漏油的丸子之旅。

埋單位位 $145。係貴左d ﹐話晒有食剩﹐又四個都係男仔。

Add: CWB Times Square 食通天十樓﹐最多人等位的就係
多人時候可以試下搭巨型貨 lift ﹐幾得意﹐不過好慢。

Phone: 2506-2525
基本上無得訂位﹐有得訂都要六點十五分之前入座﹐蘇州過後無飯食。一係就俾個 minimum charge 訂 VIP 房﹐幾正架﹐圍起上來都係百零蚊個人之嘛﹐金滿庭咁的 quality ﹐俾得過。

No comments: