Friday, August 11, 2006

11 Aug 2006 東寶小館 & 明記甜品

<<始得東寶宴遊記 >> + <<小明小明小小明記>>

話說上次我想去東寶小館同中同們食飯﹐但奈何好鐘意食東寶的阿朱唔得閒﹐要番工陪梁思浩玩 (後來先知) ﹐唯有放棄。不久﹐阿朱打來約人食東寶﹐今次係「崩牙黨」的人﹐應該會玩得仲癲。

點知就係放工的時候發現 Acct 果面要 release 的 report 要趕 (不嬲都要架喇) 。咁於是係佢地d fixtures 入唔切的情形之下我當然要幫手入埋一份喇。點知就係咁樣攪攪下攪到好遲先去到。去到先發現原來我成為左罪人﹐因為東寶夠晒寸﹐唔係過半數就放你入去﹐係要齊人先可以放入去喎。痴線 …咁唔怪得阿朱狂打電話催我來啦 …對唔住呀大家。

卒之我去到的時候﹐ Elvie 都係未到。再等多三個幾字﹐終於有位。辛苦大家喇﹐係咁熱的環境底下忍受咁耐就係為左要等一餐飯。 (唔怪得我帶我阿爸食的時候佢咁唔 like)

坐低左﹐原來係要搭檯的。我地七個人要半邊﹐另外就同兩 group 人搭檯。咁我來之前就已經係親愛的 openrice 上面抄低左好多大家食過話好食的菜名﹐寫成左一個 list 。 但係因為有好多架﹐所以我都係叫佢地睇下有乜野合心水的然後 choose from within﹐點知佢地係差唔多要晒咁多樣野囉撞鬼。

睇下我有無記錯我地叫左乜野先(排名不分輕重先後):

牛油四菇 (我寫左什菇﹐比老闆笑)
墨汁墨魚麵
椒絲腐乳通菜
沙拉骨
海鮮羹
鴨汁荷葉飯
黃金蝦
風沙雞

後來要查番先記得的
豉椒炒蟶子
炸豬手
椒鹽九肚魚

最後送上薑汁涼粉

大部份食物都好好味
但要等咁耐位就真係…連我都覺得唔想等﹐咁就真係好多好多人都唔會想等架喇。之但係其實仲係有好多人係甘心咁去等位囉。

比較 surprise 得到我的係個牛油四菇。估唔到佢會炒得d 菇咁入味﹐值得一讚。墨汁墨魚麵其實都幾好食﹐但係因為佢成碟野都係黑色的﹐個賣相真係非常之唔吸引﹐少不免都會影響你對佢的觀感架嘛。通菜﹐荷葉飯同個湯都係交功課水準。蟶子唔錯﹐豬手我自己唔係太喜好所以少吃﹐九肚魚炸得香﹐抵讚。沙拉骨大家話普通﹐但我覺得好好食喎。

因為我地唔係訂位﹐亦都無話我地要雞的﹐所以去到的時候老闆 (露比哥?) 話無雞。後來我「 choke」多佢幾野佢就話要留番俾d 訂位的人﹐同佢地都唔要喇d 雞先會 release 出來俾其他人的。咁我梗係第一時間扭佢計叫佢有就記得通知我一聲喇。到後來就真係有﹐可惜我一時興奮得滯﹐係大家都已經好飽的情況之下叫左一隻 instead of 半隻。攪到大家後來食到個樣都呆滯﹐真係過意唔去。

除左風沙雞﹐另一道名菜就係黃金蝦。呢一味就真係唔使介紹。好食到震﹐隻隻蝦都又大隻又新鮮﹐咸蛋黃都係用靚的﹐所以炸出來的 quality 真係奇高無比。每一隻蝦我都連碟底的咸蛋黃汁都撈清光!絕對係港島必食之選之一。
不過﹐一分錢一分貨﹐佢樣樣[食送] 都係六七蚊 only, 但一味黃金蝦就已經 $240! 佢 menu 就話係時價。但係上次我同阿爸阿媽食的時候都只係 140 定 170 之嘛….嘩….一個風沙雞一個黃金蝦呀﹐兩大件野攪到個 total amount 不知拉高左幾多。唉﹐希望佢地食得開心喇。

後來 Gloria 都來埋。八個人一齊用凍碗飲酒﹐真係人生一大快事。如果可以的話﹐我希望我地可以好好地坐番一張自己的圓檯 instead of 咁樣搭檯法….因為咁樣傾偈真係好唔方便﹐好無親切感架!

飲飽食醉﹐埋單位位 $146。大家都豪氣得很﹐我諗除左我係攪掂左筆數之外﹐其他人都係要 150 找四蚊的﹐但係大家都話四蚊就算啦﹐咁於是有五六個人都話「四蚊就算啦」的情況之下﹐我地就無等到佢找錢就走左﹐足足比左廿幾三十蚊 tips! 嘩~~~~大家幾時變得咁豪架?!

之後﹐我地話要上阿朱屋企因為無人﹐我地可以作反﹐係佢的掩眼法 + 視線轉移大法 + 注意力分散法 + 恰你 lu lu 乜都唔識大法之下﹐佢就誘導左我地行左好遠的路﹐過晒佢屋企先有人問「好似過左龍喎」。梗係過左龍喇哥仔﹐佢住北角﹐呢度天后喇!一輪商議﹐最終﹐都係食明記糖水。

<<小明小明小小明記>>

選擇呢個咁騎呢的名做 topic 係因為明記天后分店的 size。真係好 L 細。逼到阿媽都唔認得﹐佐敦的甜品屋開係廟街旁邊的行人路仔呀﹐都無你咁逼。呢間咁的明記真係細到收買人命。

坐低﹐都費事諗食d 乜野。求其「蜜瓜西米露」就算。但係因為個人都已經幾疲累下﹐加上之前又係東寶小館「折騰」完一輪﹐更累。

果碗咁的蜜瓜西米露﹐我真係想成碗車埋佢塊面度。D 蜜瓜生到呢…好似係近瓜皮位切出來的白色肉一樣咁硬。大佬呀﹐你話我自己切開個瓜係咁都話算呀﹐家下你整俾我來食甜品都整到咁﹐你咪係想唔做生意呀。

其他人的甜品其實都無乜特別﹐反而係阿鍾的咩咩「曲奇妙脆」就幾好飲。

飲飽食醉﹐地鐵都唔想趕尾班﹐拿住手上僅手的廿蚊雞搭紅 van 怒奔回家。

No comments: