Sunday, August 13, 2006

13 Aug 2006 景霖正宗四川米線

景霖正宗四川米線

都唔記得幾時發生的事。

晚飯時間。又係兩條「為食」的茂里﹐流連於酒池肉林的「食之半天堂」佐敦。剛剛先食完廟街甜品屋的 up- dup 糖水﹐唔太餓但都算餓。

正當我地考慮緊澳洲牛奶公司的炒蛋多士好食但係要食飽都好貴﹐而粗菜館的豬油撈飯好味但咁食法好肥﹐順德人同埋上海人的兩間舖頭又好似太貴﹐而吉野家的特盛牛肉飯其實飯多過牛多多聲﹐廟街打冷其實我覺得係呃遊客錢﹐咁就淨番聽聞話幾好食但未試過的景霖頹頹地都叫做米線可以選擇咋喎。

就去囉。

算係食過咁多間米線最闊落的﹐唔算最光猛﹐但勝在夠鬆動。

一入到去﹐嘩塞﹐發生咩事?點解會有咁香的燒野食味?米線店…最大的可能只得一個 – 烤雞翼!咪住!仲有好香的香草味﹐好濃烈呀。咁濃咁香的香草味﹐真係未試過。就連嘉威推薦的深水步「譚仔」燒出來的「土匪雞翼」﹐都未有香成咁!肥仔正一聞到﹐一雙豬耳情不自禁地擺動﹐口水從咀邊流出(噢唔好意思﹐講到佢好似 retarded 咁樣添)﹐立即叫左一碟。

等左一陣﹐兩碗米線先到。好彩我無叫辣﹐佢平時都食得辣﹐今次景霖呢碗「小辣」就真係辣到佢「小小」聲﹐唔怪得叫小辣。由於珠玉在前 (享和街) ﹐所以唔覺得呢度的米線超級特別。但絕不代表佢差﹐佢的[食送]同埋麵都好好食架!豆漿還可以﹐但又係輸俾享和街。

好喇﹐雞翼花左差唔多七﹐八分鐘先烤好﹐一上到來﹐土黃色的雞皮上面灑滿大量深綠色的香草﹐雞翼邊正在慢慢地滲出因為烤烘而溶化出來的油。看得見油是黃黃綠綠的﹐立時想到油亦可能跟這些香草有關。正在想這些油會不會其實不是花生油或粟米油﹐可能是「香草油」的時候﹐阿正忽然間提到「可能是跟香草一起醃了很久﹐所以連雞翼的肉都是骨骨肉肉都是香草油的味道﹐於是﹐一烤熱起來就…….」

也等不到他的補充﹐我就已經施展小擒拿手﹐五指成錐緊掐在手﹐一口咬下油脂迸裂﹐霎時間雞油﹐香草油﹐烤烘味﹐一拼釋放﹐一時間情難自控﹐讓嫩滑的雞肉遊走於貪婪的口腔中﹐一輪翻雲覆雨之後﹐都分不清是那一種香味了。齒頰留香﹐最是磨人。嗅得到香氣﹐但吃不回實物。

醃得如此徹底﹐烤起來如此香的﹐真的 (so far) 只此一家。可以匹敵的﹐並非甚麼其他雞翼﹐而是 Queeny 姐做過一次給我們吃的鹵水雞翼。Queeny 做的鹵水雞翼﹐據聞先醃一星期 (!!)﹐讓雞翼從骨到肉﹐裡裡外外都是鹵水味﹐再放到焗爐去烤﹐進一步將雞肉中的脂肪和鹵水混和濃縮。烤出來的雞翼﹐件件都是香味傳屋的茶色至尊雞翼。可惜只數年前吃過一次﹐就未試過第二次了。

佐敦白加士街17號伯嘉士大廈地下 (比較近九龍公園泳池)
Tel: 2375-5699

查一查 openrice, 原來仲有一間係紅磡:
紅磡民泰街17-27號黃埔新村永華樓
Tel: 2765-6855

No comments: