Thursday, August 31, 2006

31 Aug 2006

尋日公司差唔多所有人都番晒來。乞人憎肥佬老闆 (暫叫佢做肥烏) 做到一單大生意﹐請晒全公司所有人 (其實咪又係得十二個人) 去陶源食飯。我本來都唔係好想去﹐我寧願一個人食。同埋﹐食左一年自己一個食 lunch 的日子之後其實都慣左﹐仲反而鐘意自己一個人食 lunch 多過同其他人一齊食。我其他朋友聽見之後就話:唔係嘛自己一個食飯咪好悶囉。

Well, 我份人人緣都唔算好﹐中學的時候都成日自己一個食 lunch 架喇。上到大學就更加係喇﹐有得一齊食 tea 已經好開心。所以都算係慣左一個人食。

講番果餐 lunch﹐真係好食到爆!(當然喇﹐咁鬼貴﹐陶源酒家喎) 其實佢最好食的反而唔係乜野特色菜﹐而係普通的中式點心。佢個燒賣仲要係鵝肝燒賣!痴線….

佢個花膠螺頭湯真係好飲到….我諗果一煲湯起碼八百蚊。D 湯渣多到呢…堆係隻碟上面幾吋咁高的一坐小山。有時候跟下佢地食飯真係正架。要陪笑都唔太緊要﹐最重要係好好食得來又唔使自己出錢。

仲有一次係我自己的老闆帶我落去樓下食 Inn Side Out, which is his canteen because he goes to have lunch there everyday. 又係好食到震。只不過係七八十蚊一個 set lunch﹐你可能會話嘩八十蚊喎﹐咁當然係喇大佬﹐一分錢一分貨呀嘛。Inn Side Out 的夜晚仲正呀﹐佢就係著名的「花生亂葬崗」的酒吧 – East End Brewery 喇。佢係 Quarry Bay 的小小酒吧區都有一間架。

==================

呀﹐講番肥烏。肥烏係我地公司的三個 senior 的其中一個。佢巴閉的地方係咁多丹麥鬼佬的高層之中﹐佢係唯一一個 non-“Danish White Male”, 仲要係香港人。因為佢做生意做得大同多。呢個係佢唯一一個優點﹐而佢作為一個「人」的缺點﹐就算十日十夜都數唔晒。不在此詳述….住。

佢最近做到一單大生意﹐聽其他人講係大到 “break record” 咁大。淨係分到的commission 都有六十萬﹐仲要已經係 share 左之後的份量…….嘩唔係呀嘛?!跟住當然係追問乜野船咁大隻喇﹐原來係 VLCC﹐仲要係做 BBC﹐咁我話 BBC 個 rate 唔係唔高的咩?「阿更等」三媽話:係十二年呀。

十二年?!嘩…..邊個咁大膽一租就租十二年?仲要係VLCC?

疑團堆積到今日就去找找資料…..話晒我都係少數開到 Operations System 的人喎﹐當然要濫用一下我的權力先得喇。咁當然﹐其實咁大單生意我唔使入OPS 都睇到廣發天下的 notice. 再問番三媽﹐又學多樣野。

原船主係 F, F 就將隻船賣左俾 N﹐N 就將隻船租番俾 F。我聽完之後呆左﹐攪咁多野做乜?點解 F 好地地自己唔用﹐要先賣又租番咁煩?原來呢一種practice 係 shipbroking 界係幾常見的一個現象﹐三媽仲話就算係香港地產都幾常見架。佢用比喻就話好似住宅咁﹐業主 F 唔想自己交差餉﹐交稅等等﹐就賣俾 N﹐但 F 自己又真係要地方住喎﹐於是就向 N 租番來住。咁佢點整間屋都無所謂﹐因為水電呀差餉呀等等都已經唔使佢揹上身。統統都交過俾新任業主 N。 就係咁喇。

OK, 原來呢個情況係 common 的。我都唔知添。

但係我想知咁仲有乜野 activities 會用呢個 practice 呢?而通常地產方面﹐佢地咁做又有乜野著數呢?要乜野情況先適合做呢樣野呢?幾多錢的樓以下係唔適合做的呢?香港人唔係個個都想有層樓[手查]手的咩?

Senor Preguntas!

No comments: