Thursday, November 16, 2006

16 Nov 2006 天星碼頭

越來越唔明白呢個香港到底攪乜鬼。

上星期六﹐我去左天星碼頭影相。個感覺….其實真係好令人唔捨得﹐同埋好無奈。點解我地的政府總係係度做埋晒d 唔應該做的野﹐應該做的事佢地又總係唔做的呢?

真係好唔開心。點可能話拆左個鐘樓跟住保留番個鐘的芯就叫做保留左﹐就叫做做左野?

我老豆係天星碼頭遇到個鬼佬﹐個鬼佬話 「咁同搵人來拆左我間屋打爛晒所有野﹐跟住俾番一塊碎片我留為紀念﹐有咩分別?!」

又係喎。

唉….

我都有係天星碼頭的地上面畫過許願的星星﹐都有寫過話唔好拆的字條﹐但人微言輕﹐可以怎樣?

原來﹐被強權欺壓的無奈﹐是真的可以被扭曲成為忿怒。

No comments: