Wednesday, November 29, 2006

MHP Stands for Monster Hunter Poisoned!

MHP Stands for Monster Hunter Poisoned!



自從成功地將部 PSP 模擬器升到做 2.71 之後﹐我就突然間 open to 一個前所未有咁多免費 game 的境界!基本上我 download 落來的 game 係多到玩多一年都玩唔晒。

你話驚唔驚 / 正唔正先?

其中一個 game 叫做 Monster Hunter Portable. 顧名思義﹐就係 Monster Hunter 系列的 PSP 移殖版本。無意中開左﹐花左好耐時間諗緊個主角應該係咩膚色﹐咩髮色﹐叫咩名等等….終於整左個白髮﹐棕色皮膚﹐短頭髮的男主角﹐好鐘意呢個樣。By the way, 我總係覺得長頭髮的男人係好無來神氣的﹐就算張耀揚咁多人話佢型我都覺得佢係差咁d…就係因為太長頭髮。Oh, 離題添…

Monster Hunter Portable 係我第一隻玩的 MH 系列。遊戲係 Hack-and-slash 式的 ARPG﹐我記得會比較似的應該係 Diablo 了吧?唔…Game 到 quote時方恨少

遊戲系統﹐講真﹐非常之 newcomer Unfriendly. 完全無接觸過的人要上手真係要番d 時間。 Technically speaking 即係遊戲的 learning curve 係好平的。點解呢?因為遊戲的系統涉獵非常廣泛﹐選擇很多﹐所以一時之間係唔會知道自己要做乜野的。唔知係我蠢定乜野﹐呢個 game 我用左差唔多兩日一共九個鐘先開始master 到一定水準的基本功。Gamespot 上面寫的learning time 就 1 hour﹐但係 “Difficulty” 就係 “Hard”。對於一部手提遊戲機來講﹐要摸一個鐘先摸得識 (識﹐唔係熟) 只能夠係 RPG 大作中接受﹐MHP 係可以的﹐問題係﹐一個鐘根本唔得﹐而且 Gamespot 唔知係同佢有牙齒印定乜野﹐俾好低的分數佢 (佢講緊的係 Monster Hunter Freedom, 歐美版的 MHP, 原裝 MHP 係日文)﹐但大部份的玩家都高度評價。

同其他 ARPG 差唔多﹐有一個村落﹐裡面可以買野﹐接任務﹐休息等等。一樣係無敵的村落﹐即係你係裡面就一定唔會有事﹐唔會有怪物果種﹐就算出面可能有十隻火龍。遊戲完全沒有 storyline 可言。只係不停咁接任務﹐如果你對東做一件事﹐西做一件事感到不滿的話就唔好玩呢個 game。

Game system 有回合式培殖系統﹐調合系統﹐交換系統﹐武器升級系統﹐發掘系統﹐育成系統……總之就係多野到震。

戰鬥中沒有 Lock-on 係最惱人的﹐因為無得 lock-on 好多時都變成傻仔咁亂打一通打極都唔中。而且打鬥動作甚為遲滯﹐叫玩家乾著急。

我最欣賞的是音樂。 Capcom 搵來 Dolby Digital 做後盾﹐Sony 的播放水準﹐再加上動聽的音樂﹐簡直係正。所以我每次打的時候都必定戴 headphone 來聽真佢的音樂 / 音效。Dolby 真係 Dolby, 有好多次我係靜的地方又無關部機的時候﹐我都會以後我聽到的 ambient sounds 係現實環境傳來的﹐點知我一除低 headphone 原來d 人聲同交談聲同狗吠聲都係個 game 度出來的。真係勁真呀。極具水準的音樂和音效係令我非常投入個 game 的一大原因。

=========================

但係…星期一晚我打到4:00am 先捨得訓﹐星期二番工都已經覺得有少少累。跟住尋晚因為成功討伐大怪鳥 (我死左好多次呀!打到人都燥晒)﹐又攪到三點先訓。

今日﹐我完全 feel 到咩叫「睡眠不足而導致腦閉塞」……..就算對住老世封 e-mail 我都完全諗唔到野….真係空白一片到不得了。

因為腦袋正迴盪著 MH 波瀾壯闊的音樂…..hahaha….

No comments: