Monday, November 06, 2006

6 Nov 2006

全城期待!第七代家用遊戲機的市場第一大期待霸主之後: PlayStation 3 將會係五日之後 11 Nov 於日本首推出市場。香港將於 17 Nov ! 萬眾期待!

…..而我….個人來講比較期待佢出左老翻先買 (笑) (汗)……

另一邊廂!任天堂當年超任的強勢被 PS 一出場就打敗﹐經過 N64 和 Gamecube 的失敗之後﹐「捲土重來」之作 Wii 亦將會係 19 Nov 於北美洲首先推出 (竟然唔係日本先?!)。

而另一邊廂!銅鑼灣皇后餅店竟然執笠!阿溥今朝無飽可食﹐唯有走去 Pret a Manger 挨十幾蚊一個細到不得了的三文治…..咁樣儲錢法儲十年都買唔到呢兩部野!

========================

最近睇翻 Openrice ﹐又燃燒起我對周圍試美食的原始獸慾….有無人願意同我一齊冒「生命和心情危險」周圍試食?

No comments: