Friday, November 17, 2006

17 Nov 2006 沙嗲王

前幾日屋企的鐘點唔得閒來﹐於是我地一家人就唯有出街食。咁阿爸阿媽又話係食屋企附近的快餐廳。我話頂唔順﹐食來食去都係呢幾間真係人癲。反正大家都唔係屋企我就當然趁機會慫恿佢地出來銅鑼灣食野喇。好彩老豆到最後都話好。

本來都諗唔到食乜野﹐就諗住食沙嗲王算數。諗諗下都係唔好﹐因為我同細佬都仲未病好﹐不如就食金滿庭好似清清地比較好 (咪玩啦﹐金滿庭又會係「清清地」咁喇)。但係因為晚市的時候要等四個位實在係幾難﹐於是就叫左百無聊賴的二少去左拿位先。

點知好靠唔靠就靠著個完全靠唔住的二少。全家人都等住佢開飯的時候佢竟然掛住去世貿打機唔去拿飛﹐到佢去到的時候已經係七點有多﹐咁當然係等都唔使等喇因為佢拿住廿幾號飛但係先叫到五號。老豆就最唔等得的﹐無謂要阿大老爺企係度等位咁有失身份喇。於是唯有九秒九的速度由時代飛奔去銅鑼灣廣場。

好彩新的沙嗲王地方大到無倫﹐等都唔使等直行入去就已經有位。

食左好多野。其中最豪的場面係一人一大碗龍蝦湯﹐但其實都 $ 12 一碗咁大把。佢地話如果可以有埋蒜蓉多士同個湯一齊飲就會更加正喎。識食得你呀…

果頭先叫完白咖哩豬扒飯﹐仲同佢地解釋係呢度的招牌菜做左好多年﹐上菜個陣佢地又問呢碟係乜野來架﹐食兩啖又話幾好食喎咩名呀…..攪乜鬼呀你地….

好難得我阿爸阿媽話「芝士焗雜菌」好食。你知喇﹐佢地通常都唔鐘意食d 咁「漏」的野架嘛。

另外﹐我阿媽話來到沙嗲王無理由唔食沙嗲的。我呆左一呆﹐心諗呢間野好似叫做沙嗲王但係從來都無見到有人食沙嗲架喎…..於是我地四個人十六隻眼一齊睇均成個 menu, 終於係右下角一個比「加一服務費」更細隻字的位置見到有串燒食。叫左三雞三豬。個所謂沙嗲醬不提也罷﹐唔怪得佢叫做沙嗲王但從來無宣傳佢的沙嗲。不過!個串燒幾好食﹐唔點醬仲好食。

服務唔錯﹐一按鐘就有人來。俾 80 分!

埋單 270 四個人﹐老豆似乎幾滿意。最緊要過到太上皇呢關﹐咁本王下次先可以有 bargaining power架嘛。

名:之嘛就係「沙嗲王」囉
地:銅鑼灣廣場一期 (電車路出面果一期) 九樓全層
電:2893-6667
必食:咪又係「白咖哩豬扒飯」﹐係﹐我知係好耐架喇﹐但咁耐以來都咁賣得﹐實有原因的。

No comments: