Wednesday, April 09, 2008

改名

改名

其實係唔靚的﹐我明。其實係抹煞其他人的創意﹐我都明。但我真係覺得好亂。

講緊係 MSN 個名。

早係以前的 ICQ, 大家已經非常沉迷於網路世界裡面建設自己的另一個身份。所有個人資料的空位都填上一個令人完全想像唔到同你有關的資料。咁好正常我都知。但有人會好似我咁用左十年個 ICQ Nickname 都係一樣﹐有人就當個 Nickname 係日記咁日日將自己的心情寫上去﹐有人就當個 Nickname 係創作坊咁推陳出新。

到左 MSN 的年代﹐呢個情況仲嚴重左。中文日文英文火星文又有﹐符號Icon Emoticon 自製形狀又有﹐新聞時事天氣愛情親情人生道理前人思想最潮資訊都有﹐乜野都可以變成你的 nickname.

係﹐的確係五花八門百家齊嗚。但係﹐喂﹐NICKNAME 來架喎。唔係咁用架嘛?好眼花呀﹐大佬。我年紀大﹐頭腦無咁靈活﹐頂唔順你(地)日日都唔同 nickname.

咩「¤©Ω∂□◊~~~其實我少少咁諗真係唔係好似你講咁樣架咋~~~¤©Ω∂□◊」…咁都係一個 nickname?! 唔係呀化….

尤其係唔熟的朋友﹐或者係比較少係 MSN 見到的﹐突然間見到佢「登登」的時候﹐真係呆左。「呢個邊 Q 個?我個 List 有個咁的人架咩?」

睇埋幅相﹐十之八九都無幫助。既然個名都咁「有型」﹐幅相就一定萬花筒咁變。睇下個 e-mail 可能認得呢﹐佢個 e-mail address 前半部, 仲複雜過我個 e-mail password, 完全 no clues.

認輸﹐send 個 msg 過去問個究竟。「咪我囉!阿 XYZ 呀﹐頂你﹐又問﹐今個禮拜問左我第 N 次喇!」

唉﹐一了百了的方法﹐將此等人一律拖出午門﹐斬「名」。

No comments: