Friday, April 18, 2008

心有雜念

---做人不能太 CNN---

CNN Cafferty 事件﹐其實係對中國人的一個考驗。我個人覺得﹐好多中國人睇見自己傳聖火的時候俾人咁樣「蝦」法﹐個心一早有條杉頂住唔開心。通常咁樣就會堆積左「火藥」於心中。今次 Cafferty 係呢個時候講d 咁侮辱性的說話﹐實在係不智﹐明顯地錯在佢。但中國(人)就好似等左呢個機會等左好耐咁﹐終可以有個 topic 可以借題發揮﹐調兵遺將高調反擊﹐似乎已經到左一個過火的地步。

又難怪﹐佢地從來都係「一呼百應」的。觀乎文化大革命是甚麼一回事﹐就可以想像中國人是一群如何不冷靜思考又容易煽動的一個民族。

我咁講唔代表我覺得 Cafferty 係對的。佢咁講野﹐老實講我都係中國人﹐我都無做到佢口中所講的中國人咁衰。但佢一竹篙打沉一船人的說法﹐太民族仇視之餘﹐亦太唔符合佢新聞工作者的身份。若然佢係一個市井之徒係度亂叫﹐相信大部份香港人應該都唔會理佢﹐又得佢繼續自己痴線 (但大陸人應該會激動一百倍)。

但佢講錯野﹐佢衰﹐我地又係唔係要陪埋佢一齊癲呢?佢喪家犬式的亂吠﹐我地覺得佢侮辱左我地喇﹐我地又係唔係要激情澎湃地煽動十幾億人民來一齊大叫﹐來所謂「抗衡」佢呢?

如果件事去到一個人對一個人的層面上﹐即係﹐有人出言侮辱﹐又講粗口又阿爸阿媽﹐你又會唔會咁做?你會唔會選擇同佢一樣亂吠?你覺唔覺得咁樣同佢一般見識係「做 cheap 左自己」?

若然你每次俾人話﹐都花盡吃奶的力去反擊﹐去維護自己。呢個世界咁多人﹐咁多張嘴﹐你可以反駁得幾多?嘴巴長在別人身上﹐佢地要講乜你可以控制得幾多?佢地要侮辱你的﹐你又可以嬲得幾多個?日日都攪行動去「抗爭」﹐不如冷靜想想﹐如何善用資源﹐善用時間﹐改變自己﹐叫人無從批評﹐以行動來攻破一切指証。講得白 D, 有咁多人動員能力去聯合人民﹐激起佢地的愛國之心﹐抵制法國美國﹐倒不如咀嚼一下別人的指責﹐將如此龐大的力量﹐用於工業改革﹐品質檢定﹐人權改善﹐文化質素提升之上﹐豈不是更積極﹐更有用的方法?浪費時間於漫無目的的謾罵﹐倒不如捲起衣袖﹐做好份內事。

俾人鬧兩句﹐就要全國一齊呢樣行動﹐個樣號召﹐呢樣怒罵﹐個樣抵制…

…成熟d 啦唔該。2008 年啦﹐學人攪奧運喇﹐全世界都睇住啦﹐要大個仔要生性架啦﹐要有冷靜的頭腦﹐要有定力架喇﹐唔好再咁唔成熟啦好嘛?

---世貿機舖搬屋啦!---

不嬲佢都係五樓﹐但新聞話佢會引入「戰場之絆」﹐所以會搬﹐不過我記得佢係搬上十一樓﹐但網上的人就話係六樓。一陣放 lunch 等我去睇下邊度至係真。

V 太案…咁都唔算強姦?唔係呀化

另外﹐願墮樓的建築師和他的好友都能安息。

No comments: