Friday, April 02, 2004

2 Apr 2004

無咩特別事發生。全日十幾個鐘頭都係 222 做 GIS 個死人 project, 所有的東西都係由頭做起, 乜野都唔識, 做到人都癲, 連最基本的 Network Analysis 我都要睇番 lab manual, 爆爆爆煩。死人 ArcView 同 ArcMap 又唔係聰明, 我做好多次先攪得佢掂。又要個個 data 都改, 條條 line line 個個 polygon 又要攪。 Dig 得唔準又要黎過, Snapping 得唔好又要 snap 過。呢條路又唔係好岩, 個條路又好似直頭 dig 錯....簡直係爆煩。

我都算好彩, 起碼我一路用開 find best route 都叫做無風無險。嘉威就唔同喇, 佢真係做到人都癲, 次次個 Network Analysis 都俾 pat 屎佢, 一事又話 syntax error, 一時又話 network problem, 一時又 segmentation problem 等等等.......到最後又要 dig 過晒旺角d 路。

大大話話都算係朝早十一點做到半夜三點先起程番宿。今晚的路上面有我, 嘉威, Gary, Travis 同埋嘉嘉。完全未試過的配搭。不願置評。

我發誓我以後都唔 take GIS workshop 或類似有關的野。

No comments: