Thursday, April 22, 2004

22 Apr 2004

飲了咖啡, 拼死溫了半日書, 不錯。

今日有: 係 UL 訓到傻左。
係碧秋爆發左三個鐘頭的小宇宙。
係 Med Can 自己一個食 Lemon Pie, 好食。
係 Coffee Corner 同嘉威, Claudia 食飯。檸蜜好好飲。見到有好多Teammates 係度食飯。見到可能係阿君的女朋友。
睇郭園醫生, 佢用左半個鐘 explain 俾我聽乜野係喉嚨痛,...真係麻煩晒佢。
兩點幾番宿, 行路中心, 好怕行行人路, 因為太多吊絲蟲, 上次兜口兜面咁食中, 超核突。
今朝好早起身, 打左一大輪機先記得自己唔記得要洗衫, 又 delay 多成個鐘頭先出得到門口。What a waste of time.
係碧秋打左好耐機, 打 TyperShark, 打極唔完, 好開心, Hard 都俾我打到上 Level 14, 唔好講笑。打完之後發現前面個 BA 人用差不多同等時間連 project 都做好, 羞愧地停止打機, 趕讀書, 飲咖啡, 爆小宇宙。
一早起床喉嚨劇痛, 一定要睇 clinic, 郭園都照殺。
一個人食 Coffee Corner, 同樣的好味, 缺少了人氣。一杯凍檸蜜令我好了七成。
與 Douglas 密斟式換 Messages, 殺掉不少溫書時間。一對住部電腦就唔得掂。

所有的事
人和事
光與影
不跟時序出現
最簡單的語句
最含蓄的感興
拼湊著簡單的一天
也許
也就是這樣地拼湊出
我的一生
和你們的





讀到一個人的 article, 只得四頁, 卻言簡意賅, 字字鏗鏘, 把現在全球人口爆炸, 食水和資源都極度貧乏的情況, 用最不煽情最中立的數字娓娓道出來。冷冷的表達有時比苦心的呼籲更見威力。讀後, 深深感慨。為何地球人到現在都沒幾多個人明白到...地球快要承受不了? 引一段不在這篇文章見過的文字 (從前 sit Methods 堂, Maggi 教的時候聽的) , 謹寫出所記得的: 難道要海裡最後的一條魚被捉了; 最後一滴的乾淨淡水被浪費掉了; 最後一個石油田都抽乾了; 最後一塊可耕的良土都被黃沙掩蓋了, 人們才明白 - 錢 - 不是甚麼都能買得到 - 的嗎? 難道要全人類, 終於到了這一天, 就算有再驚世的家財, 也買不到半口清水之時, 要活活渴死之時, 才來後悔自己從前對一切的自私和不負責任嗎?



UEP 的其中一份 Article, Tommy 仔深情, 或激動, 或感慨, 或無奈

的推介。

看過之後, 若然你真的半點, 一丁點感覺都沒有,...也千萬千萬別跟我說, 我不想知道你會是這樣的一個人。

No comments: