Monday, December 13, 2004

13 Dec 2004

拿即係咁....我對你老婆咁好, 堂堂都上足晒 (tutor present 第一日除外), 上堂又唔訓覺, 又專心聽書, lab report 又交足晒, lit rev and report 又盡力寫, 仲學到好多野, E 個度又俾好高分佢, 總之就錫晒你老婆喇....

....
....咁....你聽日可唔可以唔好 kill 我科 Popu 呀, 靚仔花.....?....麻煩你出得易少少呀唔該....我真係乜都唔識架.....我真係走足你咁多堂架, 真架, 我淨係上過四堂都唔夠呀成個 sem...求下你啦.....


>__________________<

No comments: