Friday, December 24, 2004

24 Dec 2004 台灣 Field Trip Day 1

Day 1

尋晚要成四點先有得訓﹐於是今日就非常之疲累。今日要係六點半起身﹐即係得個兩個零鐘頭訓覺﹐想唔死都幾難。完全唔想起身。之後我怕搭巴士趕唔切於是就搭地鐵。我到左的時候﹐已經見到 Raymond 同埋 Rose 同埋 Asa.

其實呢一刻的感覺係﹕無野。乜野都無﹐對乜野都無晒感覺﹐無晒興奮﹐無晒期待咁。呢一期唔知做乜野﹐做好多事都係咁樣無晒 feel 咁樣囉﹐覺得好多野都係係度 wasting my time﹐完全係唔切合聖誕節呢個咁開心的節日的主題的。

上到飛機﹐精神一振﹐因為架機都算係好正﹐大鄉里出城的阿溥簡直係興奮﹐尤其係估唔到前面個面板會有咁多野。我以為好似坐澳門坐咁只係有一塊餐板拉落來架咋嘛﹐點估到佢﹕有餐板﹐有放手提電話網網兜﹐有一個用來掛衫用的 knot, 仲竟然有一塊鏡仔係前面喎。自問係港男級的阿溥當然就立刻照一照自己塊滿佈暗瘡的爛面啦﹐呵呵﹐好得。

之後呢樣野你仲驚呀﹐咪話我話呀。係手掣呀。拿﹐你見人地的飛機廣告就見得多喇﹐通常都係有一個小朋友係度打機咁樣架嘛﹐係咪?佢會拿住個手掣架嘛。咁大鄉里就梗係以為呢d 咁 high-class 的野係要係好 high-class 的 business class 或者係 first class 先有架嘛﹐點會估到佢係我地呢班賤民坐的 economy class 裡面都竟然可以人人有一個呢?呵呵。

原來呀, 佢面係手掣架搖控器﹐另一面呢﹐就係連碌卡槽的信用卡收費衛星電話。嘩嘩~~好 compact 喎~~嘩嘩~~好先進喎…

未住…未完架!跟住先係好戲呀。我以為呀﹐飛機上面個d 戲都係又殘又舊, 個d 歌都係「搵你來聽」個類啦。點知一開個 menu 出來, 戲係新到唔恨的 (按﹕好似係 “Shark Tales”, 當時係戲院先開畫無耐)﹐簡直係唔使去戲院睇。歌呢﹐仲新﹐新上 Chart 的統統都有喎。仲有機打﹐仲有其他節目睇﹐仲有收音機聽﹐仲有唔算醜樣的空姐…喂﹐想點呀你!?你咁樣叫我搭得果個零鐘機點收科呀咁……..唔該阿機長你同我起碼飛到南非再番高雄呀~唔夠的話來多 round 歐洲呀~

就係咁﹐呢隻傻溥就好開心咁玩足全程﹐心情靚番少少。

其實飛到上去天上面﹐我的心情都唔係好好。係呢一刻我感覺唔到雲海﹐我只係見到一片凹凸不平的 cream 在飛機之下浮動著﹐感覺﹐總是沒有想像上的那麼好。可能因為太累﹐對很多事情的熱誠都冷卻了﹐有點兒令人氣餒的感覺。從前的期待去了哪?有時候真的懷疑自己為甚麼會這樣的死氣沉沉﹐尤其是對這一趟旅程。

聽著五月天的「瘋狂世界」﹐機上的我份外出神。
===========================================
落機了!

等了很久才有落地簽証申請到。那一刻的感覺就好像是回到了中國大陸似的。台灣遠比我想像中的差。我以為是很發達的怎料其實很……應該說跟想像中的差得很遠。沒有美國的現代﹐沒有歐洲的整潔﹐也沒有香港的繁榮。想像不到。台灣是任何一樣也做不到…也許只是一天的 feeling only. 遲一點到了台北﹐經濟重心可能會好得多 (邊望著高雄的發展邊想著)。

巴士唔夠位!天呀﹐點攪架。好好地一架 coach, 竟然唔夠位坐﹐點攪架佢地….唉, 唔開心囉。你知唔知我要坐邊…天呀, 我係坐最後排的最中間個位呀!即係一 dup 車就會成個炮彈飛人咁飛出走廊﹐甚至係撞爆個擋風玻璃飛出車外果個呀!無天理呀!(What I don’t know is, 係之後的咁多日舟車勞頓裡面﹐係我好想好想可以挨埋一邊訓覺的時候﹐先發覺原來我的兩邊四個位都係女仔!我根本就無一邊可以挨埋架!天呀!果時真係後悔都爆燈呀!)

Lunch at 黃鶴樓。硬地板﹐粗糙的桌布﹐簡單的鐵椅﹐圓型的轉盤上面有著沒甚特別的菜式﹐一切都感覺都實在太過…

…大陸。

我選擇了坐在「節目部」的一圍。哈﹐這麼久之前的事了﹐我還是會間中叫他們一伙做「節目部」。感覺很好, 很輕鬆﹐只是我還沒有完全的融入他們。


之後到高雄師範大學地理學系。一字記之曰﹕「悶」。

暗淡的燈光﹐深綠色碎花 tiles on floor﹐發黃的假天花…..總之就係…. Feeling very 大陸。

OMG.

伍世良講野。唔使講, 一字記之曰﹕「屎」。我都唔明﹐點解我地成個dept 都要用齊晒兩文三語﹐但係就一個二個 professor 都講到成 pat 屎咁的呢?阿 5 世的普通話, 簡直係可以俾人係娛樂版登大字報唱足一個禮拜咁差。Ung 耳的程度可以俾八個半至九個佢 (十個滿分)。只能用丟架來形容佢。

台灣的 professor 話佢地唔容易攪 field trip, 因為錢的問題﹐佢地來一趟香港的費用聽起上來夠我自己去歐洲。多謝佢提醒左我唔好以為 field trip 係必然的, 係 take it for granted。No, because there is nothing on earth can be taken for granted.身在福中不知福呀﹐小溥。


然後一個小時的車程去睇泥火山。

未上到泥火山已經見到山路上面有很多灰銀色的「熔岩」﹐either dried or still fluid, 係地上面。要好考腰力咁先可以避得開晒﹐中左的話….都幾大獲呀你都咪話!

(之後的, 係我用記憶打出來的﹐因為個遊記突然間 stop 左, 我諗係我太累﹐係車上面訓著左寫唔到)

見到泥火山﹐嘩﹐好高喎都﹐有成層樓咁高喎…走上去睇下先。嘩好攪笑呀﹐有一鍋灰色的泥漿係度煲緊呀!佢時不時都會突然間出一個大大的氣泡出來…然後一爆左呢﹐就會彈到附近的人身上面有一點點的泥漿﹐我都中左一招呀。好得意呀….但係都唔使留係度咁耐架﹐走得未呀。
(之後發生乜野事都唔記得﹐要睇番相參考先記得番﹐呢樣未做, 遲d 做, 遲d補)

No comments: