Tuesday, December 14, 2004

14 Dec 2004

好辛苦先考完個 popu, 當然要放一放自己輕鬆一下!唔係講笑!咁難得我係前一晚三點決定自己溫唔切 ( 無錯, 我的中文的確係幾差, 但係「決定自己溫唔切」呢句咁 gap 的說話當時的確係一個「決定」來的, 多謝各位~~~) 於是就做左一個好大膽的決定 - TIP 題!!

絕體絕命!我從來都唔敢咁樣 tip 題, 通常就算我係 tip 題, 我都係每一 part 都識少少咁, 然後就再集中讀一 part 讀熟佢, 呢種就係我所謂的 tip 題。但今時今日(其實係果一刻) 唔同喇, 我無時間喇, 係好多野都唔識的情況底下, 我唯有tip 題。

我 download 晒近四年殘花敗柳出過的 Popu 卷, 發現佢對 Demographic Transition Theory 的兩個 chapter 特別有好感, 咩 Ageing 咁樣就年年都無。於是我就將攻擊範圍收窄到第六、七個 chapter。然後再仔細分析, 發現佢前年出過 Caldwell's Theory. 拿, theory 就得兩個咁大把, 一個 Easterlin , 一個 Caldwell. Easterlin 呢, 都無咩好問, 好難出得到一條 Essay. 但係 Caldwell 就唔同喇, 百搭咁滯。大前年無, 前年有, 舊年無, 今年....仲唔出?!你條殘花敗柳出題出得咁咩咩 (諗唔到形容詞, sorry~ ) 仲「裝」你唔到?哼!

就係呢個時候, 我發現原來已經四點幾, 時間無多, 速刨 references. 背得幾多得幾多, 務求谷盡全力七孔流血地發揮香港典型填鴨式學生絕爆的 Cache memory - 51200000 KB! (如果唔知 Cache memory 有乜特別的朋友請翻閱 ASL CA notes 第一個 chapter)

終於, 係九時三十三分, 掀開試卷的一刻, 看見 Essay Questions 出現 "Inter- generational wealth flow " 字眼的一刻, 我就知道我孤注一擲的圍骰, 中了。我笑了。

No comments: