Thursday, August 23, 2007

GRM 大裝修

早幾日﹐趁自己有時間﹐同埋 Vincent 同基基仲係中大﹐就特意番左中大一趟。



一到中大﹐發覺原來係火車站落樓梯﹐已分岔成兩邊樓梯﹐新的一邊直接走到巴士站的方向﹐不必走到樓梯底的時候﹐來個 180 度轉身走去巴士站的方向。



另外﹐巴士站的工程已經完成。的確比之前實用得多。但依然不知道那一條通往火車軌但又不連接火車站的「斷橋」﹐到底想點。依然係無人知道果條野﹐起來係 Do What Spring 的。



一路走上 Dept., 見到沿路都有裝上鐵鏈﹐作為欄杆。但感覺好 separate。



番到 Dept, 發現所有地方都唔同晒﹐原來做大裝修。走廊係邊得幾靚﹐但係呢個落地大玻璃的樣﹐實在係太過「寒冷」。可能比較「透明」﹐但「透明」唔代表「開放」....Well, 我講緊乜野呢?


兩個 Master


走廊


General Office

No comments: