Wednesday, August 29, 2007

我終於都搵到喇!!

話說係西班牙一個月的時候﹐我成日都會聽收音機。Either 係宿舍 hea 的時候會聽住宿舍的收音機﹐或者係搭車的時候會收自己的手提電話 (仲未俾人偷左的時候) 的收音機﹐或者係 Disco / Bar / 餐廳的時候聽到依家西班牙最 hit 的流行歌。


咁聽過咁多隻之後﹐有一隻係久久都不能忘懷的。是一隻非常之 hit 的 Spanish Pop Song。當晚我係 Madrid 的 Kapital, 一個八層樓高的 Disco 的其中一層﹐專播當時得令的 Spanish Chart 的時候﹐就聽見呢隻歌。

當時我都已經唔係第一次聽﹐所以個 melody 都識得哼出來。但估唔到的係全場人都大聲唱。幾百人一齊大聲唱同一隻 pop song 再一齊彈下彈下咁跳舞﹐原來個感染力係可以咁大。綠色的激光效果﹐黑暗的環境﹐強勁的音樂﹐好凍的乾冰噴霧效果﹐再加上成百人一齊唱歌跳舞﹐呢一幕﹐好難忘。


番到香港﹐用左好多方法來搵﹐都搵唔到。試過 Key in 唯一一句記得的歌詞﹐聽落似係 "tengo para mi" 又似係 " tenga para ti" 又似係 "tenar par archi".....又唔知歌手名﹐又唔知歌名﹐連歌詞的其中一兩句都打錯。於是搵左成個月都搵唔到。


就係我失望之際﹐我見到 youtube 的 preview list 裡面﹐其中一幅畫面有激光 disco 的場景。呢個畫面我好似見過當時的 CD 店有大碟賣﹐係其中一隻有大宣傳做的大碟封面來的。姑且一試﹐click 入去睇睇。


真係呢隻!


半夜兩點半﹐一個癲佬在香港﹐開著強勁的 youtube (無錯﹐係「強勁的」 youtube)﹐又哼歌又 fing 頭咁﹐懷愐兩個月前的西班牙的半夜兩點半。


終於都俾我搵到你啦...原來你叫 Marta Sanchez, 你隻歌叫 Superstar...

No comments: