Tuesday, August 07, 2007

Ratatouille



睇過 Trailer, 就有種直覺﹐覺得呢套片應該會係好睇的。

果然﹐成套片我都笑到爆﹐簡直有種「笑親我」的感覺。

繼承 Pixar 動畫的傳統﹐有小朋友識笑的簡單得來又真係好笑的笑料﹐亦都有講俾大人聽的人生道理。

「做得老鼠就係要偷食﹐就要與人類為敵﹐呢個就係我地做老鼠的宿命!」「唔係咁的﹐我地可以選擇唔行呢條路架!」

「我無晒屋企人﹐又唔知去到呢個乜野地方﹐我所有野都已經無晒。」「但唔嘗試走出呢個水渠﹐走上上面的大街﹐你又點知無轉機?繼續留戀過去﹐係唔會令你向前走的」

當小朋友可能會覺得呢d 「文戲」部份比較悶的時候﹐其實一個大人 (oh ya, 我過左十八歲喇) 好似我咁﹐會聽到眼泛淚光然後暗自點頭。

9.9 out of 10! 誠意推介。

No comments: