Thursday, March 13, 2003

13 Mar 2003

尋晚我番到宿, 十點幾已經訓左。因為都知道自己無可能溫得到落去。果然, 一訓就訓著左。今朝起身, 九點。Research Methods 溫都無溫過, 心口有個勇字就去考...到最後, 當然唔得。真係好唔得, 五題裡面得兩條我識得答, 只有文字題先識得答, 計數的題目真係完全唔識, 我連上個 sem 的東西都已經完全忘記, 好唔開心。我已經係唔識答到...唔知點好, 我淨係識得坐係度, 然後諗都諗唔到任何野。我好想記番起以前學過的東西, 但係我連 standard error or something like that 都記唔起。個一刻, 我好想好想走, 好想離個呢個我根本唔想再留多一秒的地方。最後我走左。五條裡面三條無答, 情形同Global 簡直一樣,...點解會咁。

點解會咁...我一路係咁問自己...點解我會唔識得咁緊要? 係咪因為自己真係太懶? 係咪因為自己攪活動之後俾自己藉口唔溫書? 係咪因為無自制能力?....點解會咁

一個人, 考完之後番到 reference room. 下意識地囉番起 2103 的 reference box, 打開, 發現裡面都係一張張充滿著好多好多數字的 references, 全部都係我唔鐘意的數。但係個一刻, 唔知點解, 我覺得好灰, 好唔開心, 心頭好酸, 有點點想哭的感覺。

但深吸一口氣, 回想自己仍在 department 之內, 就算了。走了, 回 222 讓自己做地資盃的旗海吧。做一點不用腦袋的事, 會令自己好過一點。從前的哲人以砍柴來令自己的腦袋休息, 同出一徹。

做旗海, 真真正正的令略到人多就可以做得很快很快; 相反得我一個, 做的速度真的可圈可點。之後吃了一點蛋沙律三文治 (正), 就乘車入 Shaw。幹甚麼? 考 IT Proficiency Test 也。每個中大人都會經歷的一段。原來不太難, 尤其是考的時候, 簡直和從前的 CA TAS 一樣! 不單令我回味從前考 TAS 的日子, 還令我覺得這份試卷份外容易! 哈哈。最沒有用的一科 CA 終於發揮了他的作用了! 考過 IT Test 之後, 心情也開心了很多。

但那一刻我卻在想: 為甚麼大的, 重要的事我就做不了; 少的, 不重要的我就做得比較好呢? 像上一個 semester, Major 都得不到好的成績。反而PE 就因為游泳所以得了 A-, elective 的 Sociology 還得了 A! 開心得不得了。這一個學期, 無關痛癢的普通話, 只計一個學分, 我走了個五個星期的課, 卻給我在 mid-term 拿了個 A- ! 天理何在。現在的 IT Test, 雖然未出 results (亦不知何時出), 但我估計也一定及格的了。唉, 果然不是大將之才, 係小混混也。

算~~~~小人物先有小人物的開心, 無大將之才先有的壓力~~

好, 講番我的地資盃。今天就是地資盃球類活動的第一日 - Basketball。唉, 以我兩年以來的紅社經驗, 都攪唔掂一個地資盃的球類, 唉....好唔開心。明明買水買 glucose 呢 d 咁簡單的野, 年年都有做開, 點解我今次都係醒唔起? 完全係 messed up. 淨係買野我都跑左三趟, 氣都咳。最後? 當然係人多勢眾的崇基贏喇, 真係無佢乎。咁多個咁高的人, 仲要車輪戰咁恰我地, 來來去去都係三個人打晒連續一個鐘頭, 鐵人都死喇, 係嘛?! 唉...Shaw 又係, 休息左足足一個小時, UC 的三個就足打左一個小時, 唔公平之極。但係無法, UC 的人係咁....有佢地三個我己經好開心。

另外, 就係 Vin 完全出唔到場。見到佢個咁失落的樣子, 我都有少少唔安落, 仲之後特登 tum 番佢問遲d 同佢打波好唔好? 佢話 "你? fuck, 俾我數就有你份!" 原來有時候女人都真係幾易 tum, espeically when there is comparison to be made between the 2 sexes...

然後眾志大家一齊食飯, 大家一齊整埋 the rest of the 旗山旗海, 好野! 超正...如果可以貼滿整個中大就好了....

我還看見, 整個中大的欄杆上, 真的貼滿了很多地資盃的旗海....綠色的地資盃, 橙色的籃球, 淺米色的乒乓球, 藍色的足球, 粉紅色的牌類和閉幕典禮.....滿山都是.....

要GPA? 還是要工作過程的快樂?

No comments: