Wednesday, March 19, 2003

19 Mar 2003

今朝睇牙, 都唔使一分鐘就攪掂, 撞鬼你, wasting my (transportation) time.
好在係屋企出黎, 唔係係中大出黎, 唔係的話, 肺都激爆。

番到中大, 上中國地理, 怒抄, 張力好勁。之後就地資盃乒乓球比賽。

好野, 好多人到呀, 好開心呀!! 估唔到咁多人肯到喎! 真係估唔到...唉, 終於都鬆一口氣。
你唔明架喇, 咁用心去攪一個活動, 估唔到咁多人到個陣, 佢偏偏咁多人到....真係好感動。YEAH~~~~~
地資盃, OOOOOoooosh~~~~~~~!
好, 仲有個足球要我黎呀, 仲有個牌類同閉幕典禮等緊我地呀, 要快手快腳喇~!

地資盃, 真係一場漫長的戰鬥....

我個腦真係完全唔掂
自從上個星期暈左怒"hum"左一野個頭之後, 又黎多劑撞牌意外, 撼到個頭傷晒。衣家我記野又唔係咁記到, 諗野又唔係諗得以前咁快, 又無諗到咁多野講。人地講乜野我都唔明, 要問完一次又一次, 要其他人解完一次又一次之後, 我...都係唔明。
好似尋日開會咁之嘛, Frankie 講的 idea 人人都明, 唯獨係我講極都唔明。老婆仔都睇見我咁樣都呆在當場, 阿妹都呆住。我都唔知自己係度做乜野, 做乜野乜都唔明架? 點解會咁, 莫非我真係撼得個頭太勁?

更令我發覺呢個問題的原因, 係因為我覺得自己近來真係好容易疲倦。訓左六七個鐘, 起身之後做半日野之嘛, 就眼訓到癲, 唔知做乜野。好想訓覺, 仲要即刻趴落床, 訓到不醒人事個隻。只能有一個解釋, 就係個頭的傷影響....如果唔係, 就應該係上一個星期太倦的關係而令我今個星期的周期性疲勞未能得到 restored.

總之, 幾辛苦下。想做乜野都做唔到。每一日活著都好似得個幾個小時的 limit 咁。一過左, 個日就唔能夠做到 any more productive things...點解呀~~~

醫生醫生~~唔好咁易眼訓得唔得呀~~~~

No comments: