Monday, March 03, 2003

3 Mar 2003

終於都比較忙完
好開心
但係遲d 又係會咁忙
仲要有個幾驚下的普通話考試, 想唔驚都唔得。

三月一日, 星期六, 做過乜野....唔記得添
呀係, 要留係宿度做 presentation, 到最後都係放左唔少時間係 fellowship of the ring 個度。估唔到突然打爆左。然後番到康怡, 好開心因為同番屋企人一齊食飯, 而且有好多好食的東西。有些感覺是回到家庭身邊才回消失的, 例如緊張。跟住去住祖母家, 幫佢 ready 床舖被褥 for visitors. 然後就係屋企度上 internet 睇楊汝萬本書睇到人到癲...為左一個 present, 無計。四點先訓。

三月二日, 星期日, 一早起身就要飲茶, 因為已經成十二點 ( 無錯, 都算係 "一早" 起身的)。之後買左對拖鞋, 一桶蒜香粒粒, 唔夠五分鐘食晒, 貴得好味。然後番屋企。番屋企的途中, 睇到好多好多唔同的地鐵廣告版, 有好多上左的電影我完全唔知, 番到過黎港島先知我期待左好耐的 DareDevil 原來已經神不知鬼不覺地上左畫, 我都呆左。Suddenly feel 到自己好似去左一個好遙遠的地方之後, 成個世界已經唔同晒, 但係你都懵然不知...多麼可憐 and 可悲的感覺。廿歲仔, 係條街度頭 "愕愕", 左望右望, 好似岩岩係大陸落黎咁....真係灰到爆, 仲要明明我係地地道道的港島人!!!!! 下午時份, 我趕住做 persent, 我細佬死霸住我部電腦唔俾我用, 我睇唔到楊汝萬本書, 手頭上的書又幫我唔到, 唯有拿拿聲番宿, 點知一做就係做到五點半....AM......天都快亮了, 好辛苦。

三月三日, 今日, 七點九起身, 八點半落到CC 做 presentation。口又窒, 講野又唔掂, 又未訓醒, 個 topic 我又無興趣, 完全食晒 X. 好辛苦挨完, 之後又做地資盃 Banner,....仲以為應該唔太難, 點知係難到飛起, 一做, 就兩個鐘, 本來諗緊可以係 222 訓左算數, 唔得 lu, 做完, 都夠鐘開地資盃個會....當然又係一開就兩個鐘。越開個人越唔掂, 要不停咁撩Candy 呀, Claudia 呀, 嘉威呀佢地玩, 笑下, 交換下身體的氧氣, 咁先無咁辛苦。之後 Remote Sensing, 死挨爛挨先挨完, 好在眾志的奶茶果然冠絕中大, 好飲, 又好 powerful. 之後? 到左 UC Lib 借左兩隻 Godfather, 一隻 English Patient, 就番宿...真係好累了....當時還是五時許六時左右。

No comments: