Monday, March 17, 2003

17 Mar 2003

尋晚仲以為好醒, 唔番中大, 諗住係屋企好訓d, 點知到左成兩點幾先知原來聽朝早八點半會有一個 globalization 的 tutorial, 即時PK. 仆倒去上床訓覺, 訓都訓唔切咁。

今朝, 都係遲左, 算, 遲少當早 (輸少當贏?!)。之後即刻番宿訓一陣, 好左好多。然後上Banner, 果然有番一定程度的難度, 尤其係我地的 Banner 咁鬼簡單...全人工~ 好彩我地醒, 一齊諗到同一個方法, 吊上去。Yeah. 然後食李慧珍意粉, 貴野果然係好食d.

跟住就係 Remote Sensing of the Environment. 好彩無乜野, 唔係好訓, 都幾好。然後就係等 Vincent 打波, 撞鬼, 佢個 CCGRM 會天光開到天黑, 好彩我都好乖仔咁睇左兩三頁 references.

七點, 都仲未食飯, 就要到 O camp 傾莊。好唔情願咁做左福利部的一員, 唉。其實我真係想做節目部, 無奈係同個度的人唔會夾得去邊, 所以...
有好多野真係人夾人緣, 係鐘意就會鐘意, 係唔鐘意的話你點逼我都唔會想做。而且, 我又覺得如果同個一班人唔係夾得來的話, 又...咁做乜野要逼自己去做一個 O Camp 呢? 唉, 我最怕就係同一d 自己完全唔鐘意的人係埋一齊, 仲要係如果自己有得揀的話, 我會更 "dum" 心
但係我又唔想做出版咁頹....做出版真係會好廢, 好似唔係 O Camp 的一 part 咁!

唉...又一個令我唔知點算好的問題。人生都已經夠晒多問題架喇。

夜晚同阿 Rose 同 Wendy 一齊狂歡, 好開心呀! 真係好耐都未試過咁樣笑到有氣都無訂抖, 笑到牙都甩~


好想有一個大少少的房

No comments: