Tuesday, February 10, 2004

10 Feb 2004

今日好神奇咁樣起得到身上 UEP, 但係實在係好眼訓, 之後我都係決定唔上 GIS, 反正我都認為佢係廢野, 都係無謂浪費自己的時間, 訓一覺我諗會仲實際, 反正我一陣間下午的時間都無得訓覺。於是我就番左宿訓左一陣。一起身已經係兩點幾, 係時候睇醫生。

今次我睇的是中大的中醫。我以前未睇過, 今次係第一次。但係我一睇到個診金個陣都唔明點解要成八十蚊一次咁貴, 仲要係未計藥費。藥費雖然係四十蚊一劑, 但係閒閒地都要成三四劑先會見效, 仲要未必係個個都會係三四劑就會見效個種, 真係因人而異。

估唔到呢度的中醫都幾「淡定」。睇我一個咁普通的症, 由等候到執藥到可以走人, 足足都攪左成四十五分鐘, 想話佢唔細心都唔得。好在我唔係趕時間, 如果唔係都唔知點算好。三劑藥加診金, 盛惠一日七十八蚊雞。因為學生的藥費有八折優惠。

之後就上 Applied Climatology 的 Lab。完全超乎你想像..........咁煩 and 咁難。連我認為最斯文的 Cindy Lam and Claudia 都三番四次話做到想殺人, 你話, 係咩程度的令人難以忍受。雖然只係用 Excel, 我又唔係未學過, 但係唔知點解我臨場用起上黎, 我學左年半的 AS CA 完全用不著似的。真令人沮喪。唯一一個令我開心少少的係我識得用 Macro, 可以每一次 Paste Special --> Value 的時候我可以用一野 CTRL + E 就得了, 慳回不少時間。

本來話左七點零鐘打邊邊的。但係我地一路做一路做, 做極都係做唔完, 大家又唔係咁想放棄, 不過無奈大家真係要走, 所以就係八點零鐘走左。難為其他一早到左的朋友要等咁耐, 尤其係 Wendy 姐要挨咁耐, 對住佢係度篤口篤鼻。唉。

呢一餐飯, 老實講, 係我入 U 以黎, 少有的食得那麼不高興。我還怕別人看不出我是不高興似的, 整幅咀臉都黑得很。老實講, 我又做 Lab 忍到食飯, 竟然仲要係飯枱上, 係我地珍貴的組聚之中....面對面?!

唔係呀嘛!
無野呀嘛!

我真係好嬲。我忍唔住係火車站出面發左陣脾氣。到最後我都係唔想放低我 d 阿妹係果度同佢食飯, 我挨義氣, 我明知山有虎偏向虎山行。頂死你。

多謝 Gladys 的超好食朱古力蛋糕。真係好好食。但係更重要的係, 佢好食到令我傾刻間忘記了一切的不愉快, 拋卻了一切的忿怒。那一刻, 不止朱古力好吃, 人也變得開朗了起來。我記得, 那是我全晚唯有突然有開心的一刻, 也是我黑色咀臉突然消失的一刻。

我知道, Rose 是明白我們的處境。但是在整晚的 dinner 之中, 我都不能不把錯失歸咎於她身上。我知她也知道我們會不高興, 那是十分肯定的, 但她未必知道的是, ultimately 不知就裡地招惹了不速之客的, 其實就是她。明顯不過。我不想 blame 她。過了這一晚甚麼事都當沒有發生過, 我的腦子今晚是 RAM, 希望不是 CPU。

夜晚回到家裡煲藥。出乎意料的 time-consuming。更出乎意料的苦, 超級激苦。十個苦是滿分的話我可以足給十個。十一個又點話。要不是我一邊喝一邊狂吃(山楂餅, 芝士餅, 芝麻梳打餅....)的話, 早就死掉了 XP

很夜了, 我該去睡, 還是該繼續未完的 Applied Climat?
做不完的工作。

今晚我跟 Sara 說了一句很有意思的說話
Play Hard, Study Hard

希望真的做得到

那將會是無悔的大學生活了

No comments: