Saturday, February 28, 2004

28 Feb 2004

無諗過會咁遲先起身。我本來以為自己十點鐘左會起到身, 點知都係成十一點幾先彈起身。今日先要做的事, 就係落 222 去 print 找尋日搵到的幾份 Journal. 好緊要架, 因為我要做 Landscape Ecology 的 Literature Review. 我一早都左要十五份 literature, 但係估唔到真係咁難搵。老實講, 諗番轉頭好似個陣時的 Mega-project 都無咁難搵。

飛到落去三條二已經成身都濕晒, 拿拿聲禁掣 print 野再拿拿聲飛去李慧珍買個三文治再拿拿聲飛番落三條二。...一切都係拿拿聲。然後就係飛去沙田搭巴士入東涌。

東涌日和
今日其實係去 English Through Nature 的 field trip, 去睇中華白海豚。我地須要係東涌地鐵站等齊人。正當我以為我自己係會遲到的時候, 原來我係早到左少少。都好好彩。兩班的人都係齊度晒馬。晒馬....呢個 term 好似有少少問題, 不過都 ok 啦。跟住我先知道原來 Richard 佢自己本人唔得閒, 淨係得我地同個 ENS 的 tour guide 一齊去。

行左一陣先到東涌碼頭。好靚呀隻船! 簡直係靚靚游艇! 成個地板都係光滑架, 打晒臘咁架! 嘩嘩聲呀...

之後呢, 沿著機場和大嶼山的小水道之間行。感覺...好似運河, 好平靜, 好舒服, 風和日麗, 不得了。

唔知點解, 其實今日心裡面唔係話咁期待想睇到有海豚 or not. 可能因為一早已經有定心理準備話俾自己聽唔好大咁期望。因為睇 nature 呢味野...永遠都唔好一開始就抱有太大的期望, 否則只會太失望。

唔好話睇 nature, 做人做事, 好多時我都覺得呢一種心態都幾緊要。好似上一個 sem 咁樣, 我明知自己再上一 sem 的時候成績唔好, 我一定要係「今個 sem 」努力d , 但係雖然我係咁諗....都唔係有好大的期望。我一直到希望我可以穩步上揚, 逐 0.2 咁上, 咁已經好好架喇。所以我最初都以為自己可以有 2.9 , 點知一爆就爆到過三, 開心死我, 開心到爆燈個隻!!!

講番睇海豚。出左無幾耐, 我地就已經見得到海豚。原來佢地真係好鐘意曲一曲個身咁樣上水面, 後尾先醒起原來佢地要上水面呼吸。一開始我都覺得好 awe, 簡直係令人...唔知點咁。總之 something like 好興奮。 不過我諗如果我地好似佢地d professional 咁樣日日睇都會悶。

大概都係咁睇海豚, 每一個 siting 淨係睇到兩三隻。一直睇到去分流。

最記得係一d 都唔 nature-friendly 的所謂生態遊囉。痴孖根架班人, 都無腦既, 死白痴。打正旗號話自己係生態遊囉, 但係一睇就知有幾白痴。見到我地睇得到有海豚, 就係幾公里以外狂衝過黎。又唔知自己隻船細喎, 個引擎又爆響喎, 仲要爆衝過黎喎, 你想睇海豚定係想趕走晒佢地呀大佬。三歲細路都知你咁樣實嚇走晒d海豚啦。真係好鬼死激心架呢d咁既無良低b夾低能奸商。

回航之時, 先至覺得唔掂。我以為自己又暈船浪喇, 點知原來唔係。係因為大風得滯, 吹到我個頭好痛, 越訓越痛, 都唔知點算好。落到船之後我同 Carmen 係東薈城食野。個度真係好大, 但係真係好少人。同 Carmen 一路食一路傾好多野, 好好傾。

我自己都好耐無見過 Carmen lu. 佢都話好耐無見過晒咁多個姊妹。一時間, 大家都無野講。可能 Carmen 唔覺得係乜野, 但係個一刻我覺得好無奈, 有唔少感概的感覺。心裡面未至悲涼的感覺, 但肯定唔係 positive 的感覺。一時間, 好似好多以前的好東西都不知道去了那兒。無奈。唔知點解。無奈, 係來自真正成長的無奈, 真正的控制不到的無奈。可能真係學似詩雅話齋, 我自己變左都唔知。我自己因為身邊有一些事緩緩地變化了而感到失控。我不知道。

雖然我的頭還是痛, 但是我都想過不少我們很多人以往的日子, 雖然我跟他們相處不過一年多, 但是已經回想起很多從前的事了。其實, 我對於很多事都很沒有回憶。已經不止十個八個人駡過我的腦袋是沒有記憶的了。但有一些事情, 我會比較記得的; 而我比較記得的, 不知道為甚麼, 又真的比較記得久。

很 enjoy 從前的感覺。這一刻的東薈城 food court, 充滿了只有我們自己組的一些歡樂, 八卦, 小事, 從前, 現在, 和停頓。

停頓, 有時真的太美好。美好得讓人落淚也不夠。

No comments: