Friday, February 20, 2004

20 Feb 2004

Introduction to Environmental Science Mid-term Exam
炒。頂。
好辛苦先起到身, 以為佢好似 GRM 咁教一陣書先再考, 點知即刻開始考。其實份卷我知道係唔難, 但係我偏偏讀左 Energy, 佢只係出 Food 同 Population。食晒屎。

出去改考牌期。心情差, 唔多想采佢兩個。自己去百佳 shopping, 竟然發然兩蚊件 Sushi, 即刻買八件當 lunch。

真係要多謝 Simon 幫我頂左個月會。同佢同壞儀三個人一齊食 lunch。開始喜歡這一班 Year 1。覺得自己真的老了。任何時候也是的了, 對著一些比自己年紀小的人 / 思想比你不成熟的人 / 直頭係低能的人, 會令你覺得很老 / 老成持重 / 有見識 / 總之好似知多少少咁樣。
不過, 其實呢一種係一種幼稚的想法。太過定格。年紀比你小不一定比知得少。尤其是對我

回到 dept 不想做 UEP, 回宿打機休息, 到 NA 跟泠漳拍照, 回 Dept 浪費時間, 之後去看大專戲劇節。

又一年了。我記得上一次有一整天的日記都在談大專戲劇節。今晚很累 x 100 。不多說了。無意中遇見一個舊朋友。BU 依然最好笑, 不過舊年好笑 D, 真係笑到想死。中大反而令我有些失望, 可能太深奧, 可能節奏太慢, 可能自己本身太累, 可能劇本本身太長。

回到宿舍, 連打機的力量也不想勉強地從疲憊的身軀柞取出來。睡了, 別煩了, 別傻了。

No comments: