Sunday, February 08, 2004

8 Feb 2004

好凍。呢一期, 成個香港都陷入一片寒流, 我本來都係一個幾抵得凍的人, 點知呢一個 winter Monsoon...真係唔話得, 唔講得笑。

今日飲完茶之後, 就走左去行 188, 真係無野岩我行。間間鋪都賣超級多的 PS 2 disc,...總之, 一係就係 GBA, 一係就係 Xbox, 一係就係 PS2, 總之就係無 PS。於是係心情唔大好的情況之下繼續行向銅鑼灣。嘩, 真係好凍, 不過, 無論點凍都好, 我都夠衫著, 最緊要的一個 point 係, 無論幾凍都好, 都唔夠尋日係大棠凍。尋日係大棠....真係唔係人咁品, 我著衫的份量係多到係市中心會嫌熱,但係大棠就完全抵唔住, 個身不停咁震, 手指腳指都好似就黎要甩出黎咁樣, 痴佢個孖根...

行過銅鑼灣 Land Crowdford, 見到佢個縮寫標誌 LC, 竟然我第一樣野諗起的唔係 Lane Crawford, 係...紅膠木

話說上一個 sem 我 take 左 Soil。咁學期尾呢我地就要做一個 group project, 就係用我地咁耐以黎的 Soil Lab Results 做一份 report。咁呢, 我地個一組的題目就成日都要 mention 一 d 樹種的。而係我地抽取的咁多份泥土樣本裡面呢, 有好多份都係來至種植樹林 (plantation) 的。咁最常見的樹呢就有台灣相思 Acacia Confusa, 紅膠木 Lophostemon Confertus 同馬尾松 Pinus Massoniana。咁係word 裡面打字, 無理由下下都要打晒個全名咁熕架嘛, 你睇都睇到個 Latin 學名幾長架喇, 所以就用縮寫再遲d replace. 所以 ! LC 就會令我諗起紅膠木喇。而且, 我係做 Soil Lab 的時候所抽到的 Sample 都係 19-year-old LC Plantation, 咁你話, 我點會唔一見到呢隻字就諗起 Lophostemon Confertus 而唔係 Lane Crowford (我都唔去連卡佛~)

夜晚, 就去左小西灣打邊邊。又打邊邊。

No comments: