Monday, February 16, 2004

16 Feb 2004

今朝又起唔切身上早堂, 好失敗。

今日 English Through Nature 係去嘉道理農場。我有幸坐到 Richard 架車, 係 Land Rover 黎架, 好有錢呀佢。我仲見到佢有隻 Swarovski 的望遠鏡, 真係有錢到你唔信呀我諗佢。

嘉道理農場....個感覺真係幾清新, 幾好呀。我見到有好多樹好多 Greenery。睇左唔少野。見到有好靚的黑白灰鵰。好型, 唔怪得金庸咁鍾意佢地。見到有好型的麻鷹。見到有好攪笑的鸚鵡。見到有好似雕像的梅花鹿。見到有被送入來又被人道毀滅的 python 。都幾好睇。

後來大家一齊番中大。我同 Sara 就飛奔番 dept 上 GIS 。我一路咬包一路上堂。做左好耐, 後來先發覺有個 step 做錯, 越攪越大獲, 好唔掂。到最後我索性成個都放棄, 我下次先 show 俾 LIxiang 睇。

跟住就係最緊張的一刻 - 見 potential 老世。詳情我唔講喇, 淨係好記得我係李慧珍俾佢問到我口啞啞。然後佢問親我好唔好, 我就好似 lur 飯應咁應佢「好!!!!!」....咁當然就係表現得太過「猴禽」啦....總之, overall 黎講我對自己毫不滿意。唉

我仲未肯定自已係唔係真係適合鄒貴。

之後番屋企食飯, 又同屋企人無那那鬧交。好頂唔順。唉

No comments: