Monday, September 10, 2007

搜食‧海港城

最近經常出入海港城。有些好味的餐廳或食品推介給大家。





上面呢個叫做 Strawberry Cookie Cream Puff. 比起以賣 Cream Puff 而著名的 Bear Papa﹐呢一個 Cream Puff 做得更實在。佢裡面的 Cream, 比起 Beard Papa 打得更實﹐而且有好重的牛油香味﹐個人口味來講覺得呢個仲好味。而且仲有咁多 Strawberry 片﹐都只係賣 $12, 簡直係 fight 低晒所有 Beard Papa! 不過衰在我買的呢一件個皮已經淋晒﹐唔似得 Beard Papa 咁即叫即「泵」cream 入個 puff 入面。



係邊間舖頭咁巴之閉可以出到個 Puff 仲抵食過 Beard Papa? Panash 是也



海港城 Panash: 海運大廈近天星碼頭地面﹐從天星出來﹐往 Habitu 走進內﹐在和花亭對面﹐位於 KidX 的那一層。





上面呢兩隻係生蠔﹐部手機的相機 resolution 再低﹐都睇得出。呢度係太子酒店的自助餐, Spice Market @ Marco Polo Prince Hotel。由於阿媽係樓上番工﹐所以對呢度的「行情」瞭如指掌。亦因此﹐佢成日都係度食下午茶﹐食得多﹐就 join 埋佢地的 membership。於是我好耐之前就已經來食過。屋企講親話要食 buffet 都係來 Spice Market 因為有得平 (好多)。到最後﹐佢亦都幫我申請埋一張附屬卡﹐我就用呢張附屬卡來同一個 fd 食 buffet。兩個人一張檯的 discount 有幾多? 50% off!
當晚由於係 Happy Friday 的 Friday night, 所以已經當係星期六日晚上咁的時段計﹐不過我地為左食宵夜時段﹐挨餓挨到 10pm 先食。但係正價都係 $148, 50%, 10% Service charge 只樣以 $148 為主來計算﹐即係除番開每個人都只係八十零九十蚊。咁就可以食到酒店自助餐﹐仲要係勁好食的自助餐。
最 surprise 的係﹐當晚係生蠔任食!平時酒店的自助餐都會有生蠔﹐但就唔係間間都有﹐而且通常都係供應有限。於是當晚生蠔一出的時候﹐各位香港人都一窩蜂咁走去搶。跟住經理又抬出一大盤生蠔﹐眾人又抓破臉皮的搶。然後經理又抬出一大盤生蠔﹐又搶光﹐又一盤﹐搶左一半﹐又一盤﹐搶左幾隻﹐又一盤....無人再搶。
我真係好 surprise﹐見到一個大酒店級的自助餐的生蠔﹐竟然多到無人要。係咪難食呢?絕對唔係。我不嬲都唔食生蠔的﹐但都吸引到我試一隻﹐竟然一d 腥味都無﹐仲有少少海水味﹐連我呢個唔鐘意食生蠔的都連食多三四隻﹐朋友直頭讚不絕口添。係咪太細隻呢?有圖為証﹐我一d 都唔覺得細囉。
其實我係見到每一檯都有人搶﹐到最後每一檯都有人食到一堆蠔殼﹐簡直係「蠔」氣干雲的一派景象!真係估唔到﹐九十蚊的自助餐 (對我來講) 都竟然可以有無限供應的上等生蠔﹐真係「對蠔當歌﹐人生幾何」!



除左生蠔之外﹐魚生﹐壽司﹐Chocolate Fountain, 沙律麵包﹐湯等等 standard 的野﹐統統都好好味。而且因為名字叫做 Spice Market, 所以有很多東南亞的食品。當中尤以泰式烤沙爹串和泰式冬蔭公湯特別好味。另外﹐就係有上圖的野。咩來呢?之咪就係生的蝦﹐生的魚片﹐生的假魚翅﹐生的蟹腳 (not in the photo)﹐等等囉。要來點食?就係夾好之後﹐交給專人為你整你自己選料的生~滾~粥~!



睇到上圖呢舊人唔似人﹐鬼唔似鬼的垃圾﹐一睇就知係 Waffle 啦﹐係咪?睇唔出?噢...你眼力差姐。其實佢係一舊 Waffle 來架。係我親手倒奶漿入去個烤 Waffle 機入面整出來架。之後再走到雪糕 stand 拿我最喜愛的 Haagan Dazs 雪糕於上面 (Vanilla 最 top, 下面是 Chocolate, 右下角那一 pat 是 Strawberry, 亦是 Haagan Dazs 的三大最正 flavour 之一) ﹐再灑一 D 朱古力碎入去﹐就變成上面 show 出來咁可愛的垃圾..... I mean, 甜品.......
Spice Market 香味屋: 海港城太子酒店三樓
Tel: 21136046




轉個口味﹐我地食中菜﹐一齊去「翡翠拉麵小籠包」。呢碗係紅油牛肉拉麵﹐今日下午同親愛的媽媽食的。起初見到佢個紅油紅到好似機油咁﹐以為會辣到飛起﹐點知原來係聲大大無貨賣﹐辣係辣﹐但絕對無麻辣米線咁辣 (都唔諗下兩樣野係完全唔同的﹐麵不同﹐風味不同﹐產地不同﹐用料不同﹐點可能拿佢來比較的呢)。麵身比起我心愛的金滿庭做出來的麵好得多。老實講﹐雖然我係金滿庭的 fans, 但係佢的麵﹐我真係食足咁多次都覺得要俾個 "mediocre" 呢個字佢。反觀呢間遠從獅城來的外援﹐做出來的拉麵真係好食多多聲。雖然有個無謂的 complaint, 就係麵身實在係太長﹐剪左都係嫌太長﹐我嫌麻煩。
至於小籠包﹐唔夠金滿庭好食。論價錢論份量論味道﹐都唔夠金滿庭好。「打遍天下無敵手」的不是「金面佛苗人鳳」﹐而係「金滿庭」。




最後呢位佳麗﹐係海港城 (甚至係香港) 的資歷係最短的。佢叫 "Freshness Burger"。你無睇錯﹐唔係 "Fresh Burger", 而係 "Freshness Burger"。聽聞佢係日本來的 Burger 店﹐係日本同已經進駐香港好一段日子的另一間來自東洋的 Burger 店 "MOS Burger" 都鬥得幾火紅火綠。 Freshness Burger 有幾食﹐我已經無心機再慢慢描述你聽﹐你自己試。但圖中的食物都會推介你一試。自左下 clockwise: 唔記得乜名 Burger A, 唔記得乜名 Burger B, 粟米湯﹐抺茶牛奶﹐炸薯格。當中以「唔記得乜名 Burger B」尤其好食。
同 Triple O's 來比嘛....當然無得比。但 Triple O's 的價錢亦都是「天下第一」的。同 MOS 來比呢﹐其實都算叮噹馬頭。
Freshness Burger: 海運大廈二樓 OT 242 舖。
Layman's term: Gigasports 知唔知係邊?Gigasports 後面有個籃球場﹐後面就係 Freshness Burger, 再後面就係「射精油輪」的登船 counters。如無記錯應該係 LCX 樓下。

No comments: