Saturday, September 22, 2007

出售寵物來源合法化

支持出售寵物來源合法化簽名運動

漁護署計劃修改「動物售賣商牌照附加條件」,確保所有持牌狗隻售賣商所售狗隻皆有合法來源,打擊內地走私犬、防止瘋狗症傳播。

我們非常贊成漁護署的建議,認為此計劃有助打擊本港日益嚴重的內地走私犬、無牌繁殖場等問題,對於維護香港的動物權益起非常正面的作用。 如果你也認同漁護署建議,請加入我們的簽名行動

http://www.petitiononline.com/legalpet/petition.html

----------------------

其實如果大家唔係好了解香港的寵物環境係點的呢﹐我可以一概都講講。

點解香港的寵物會係千幾二千﹐甚至有時候幾百蚊就可以買到一隻狗一隻貓的呢?其實好多時都係因為佢地係大陸的走私狗。當然唔會係真的純種狗﹐仲有的就係﹐環境極差﹐根本唔係一個正常的地方﹐你唔會係香港想像到大陸人為賺錢﹐將d 動物點樣對待。聽過太多 case, 佢地當狗媽媽係生育機器不停要佢生﹐生到自己營養不良﹐唔係瘦晒就算數果種營養不良﹐係骨都無骨質﹐眼都白內障﹐肌肉都痿縮﹐果一種。

然後﹐好多香港人百百痴痴咁 (對唔住﹐真係要用呢個字) 就話要買寵物﹐然後好快﹐就有一千幾百個 lame 到不能再 lame 的 excuse 來遺棄佢地﹐或者虐待佢地。

如果可以做到十萬蚊先買到一隻純種狗﹐我相信香港會少好多動物的問題。將心比心﹐你願意能夠做到的事﹐但唔做﹐任由個d 無來 sense 無來智慧的人 (例如十六歲扮發現棄嬰的) 來養寵物嗎?

我做唔到哩...真係。

No comments: