Tuesday, September 16, 2003

16 Sep 2003

我想起身都起唔到。我起左之後就已經係九點幾, 我諗我都係趕唔到去上 Soil , 尤其係當舍監係咁唔鐘意人地遲到的時候, 都係唔好亂黎。於是我就留低 message 俾 Vincent 拜託佢幫手聽埋我個份。然後自己就番房預備一陣 ELT 的野。老實講, 我舊年上左成個 sem 的 ELT 都從來未預備過, 次次都係毫無準備咁就出現左, 甚至係有時因為懶, 有時因為地資盃所以怒走堂, 攪到我到最後得個 C , 超劣。

今個 sem 我既然話過俾自己聽唔可以再咁頹, 就要言出必行。 ELT 的野我都要睇兩眼。正如星期一去左練水, 我覺得真係好辛苦好辛苦, 我完全 catch up 唔番佢地個 level, 但係我再慢再唔掂都要游, 我同自己講, 我一定要游番番黎。唉, 逼死自己。

其實 year 2 的壓力真係唔細, 唔知點解我覺得雖然已經係 Week 2, 但係我都覺得好似時間過得好快咁, 好似今日先係第三定係第四日番學咁樣。但係其實原來已經過左十四日有多。Time flies....flies 到你自己都唔覺得 fly 左。

星期一晚去到知行, 俾 surprised 左一個 B-day little party. 幾開心。不過當我見到知行靚成咁~~~~再諗番舊年的知行, 再諗番衣家的恆生....

FUCK x 100000!!!!!!!!!!

No comments: