Monday, September 08, 2003

8 Sep 2003

今朝又唔係好起到身
成個人都勁頹咁, 個 alarm clock 嘈左好耐我都係無動於中。我同房就黎殺左我, 佢明明係俾我個鬧鐘嘈醒左, 但係又唔夠力起身殺我, 如果唔係佢實會一手拋我出恆生梯, 再拋我個鬧鐘出去。其實我覺得自己好似好衰咁, 明明係我上得多早堂, 但係我就鋪鋪都起唔到身。上次恆生樓有個 fire alarm 響左, 成棟恆生都嘈到癲左, 我都聽到...少少。我覺得好煩, 而且我好眼訓, 於是我就再訓算數, 無理過佢。好犀利地, 我竟然可以繼續訓, 而我同房就嘈到訓唔番。事後問番佢, 佢話佢聽見個 alarm set off 左成五至十分鐘, 但係我就係最後一兩分鐘先開始醒, 個 alarm 響左成七八分鐘我先有反應, 「你簡直係昏迷。」

我就係咁, 唔知點解, 一訓著左, 其他人簡直難辨我是生是死。開始左少少想訓, 就會不停咁 acculmulate, 然後好快就會進入好危險的狀態。我試過係好眼訓的情況之下過馬路, 以為係綠燈可以過, 點知....大家都估到喇。到衣家, 我都仲係咁樣一訓就無晒知覺。個次 pre camp, 阿 vincent 訓左成晚都訓唔到, 好多人都訓得唔好, 我一訓低就昏迷, 到第二朝先醒, 太好喇。因為我試過訓唔著的難受, 所以我會更加珍惜我可以一覺訓天光的喜悅。

今日同詩雅食飯, 先知原來係 O camp 個陣都發生左唔少的事。但係可能因為我一路都係度掛住做其他野的關係, 無理過 / 打聽過。聽完, 其實或多或少都覺得呢個 O camp 的問題真係唔少。

夜晚, 我係 CC 趕番上泳池, 睇下今年的選拔。好犀利呀! 今年原來有好多男仔係 UC 架~ 開心死喇! 我同尖子終於都唔使再驚喇! UC 有男仔喇~! 更令人開心到死的是, 其中有一個 Davis, 原來係港青黎架! 佢好強呀, 仲竟然咁好彩 (定係唔好彩? 唔知) 係我地 UC 呀。唉, 太好喇。我見到佢同阿豐竟然可以鬧得咁上下個陣, 真係又驚又喜。阿豐為中大的一等一泳手之一, 簡直難覓對手, 但 Davis 都居然可以同佢鍊過, 好! 唉, 我呢d 二打六, 都係企埋一邊幫大家去買野飲好過。

其實我仲想繼續睇落去, 但係那邊廂的 215 正在開 O camp 的大 E, 或多或少我都應該到一次, 最後一次 voice 我的感受。雖然講的事不多, 但係大家都終於肯「比較開腔」。咩者? 有不滿咪講囉, 不畏強權喎, 更何況, 都唔係真係強權呀。

之後幫 Wendy 出去搬電腦, 唔重, 輕過自己個部。之後係火炭泰源食宵, 好好食, 但係之前已經食包包食飽, 而且唔想食太多難消化的野, 所以唔多食。

番到宿, 將 Gladys 送俾我的「熊出沒注意」貼係門口 - 反正我同房叫林 BEAR 嘛。幾得意呀。

聽朝又早堂, Soil.

No comments: