Friday, September 19, 2003

19 Sep 2003

一朝醒來, 已經係十一點半。同房好好心咁幫我入多兩個 credit 先走, 等我唔使睡夢中焗死。訓醒, 做完基本梳洗之後就拿拿聲起身睇 E-man. 我從來未試過為區區一個 tutorial 咁緊張。除左因為今年的 course workload 真係大左好多之外, 亦都因為我唔想再做一個 GRM 學生做得咁頹。亦因為我唔想人人都識得係得我一個係度豬狗不如咁樣。亦因為我自己已經開始事事都要逼自己做到為止。所以從前我一起身就打機, 今日我竟然一起身就睇 reference...

...雖然...個份白皮書真係超~~悶。我睇左一個鐘左右就頂唔順, 想死咁滯。

好唔容易等到三點, 就同 Queeny 影下印, print 下 notes, 食下 tea, 又到五點。然後出發。

首先我完全估唔到 Juliet 無見我一排之後會熱情到咁~~然後我完全估唔到上堂的地方的環境會係惡劣到咁, 然後我估唔到個堂係會悶到咁~~~~~~真係悶死我, 但係唔聽又唔得, 我依稀記得佢講的野, 因為真係幾無謂。

之後同 Wilson and Eric 一齊食野。佢地一路食一路講笑, 唔知點解, 我個心好實, 佢地講乜野我都好似笑唔起咁樣。即係, 覺得 not amused. 唔知點解, Wilson 笑得好開心, Eric 都係, 但係我就諗極都諗唔明有乜野咁好笑。個一刻的心情係, 「俾盡你咪又係幾好笑, 幾得意, 邊度會至於勁好笑」咁樣。唔知點解, 我無乜野唔開心喎, 亦都唔係佢地的問題, 但係, 我就係好似笑唔起咁, 唔覺得有乜野咁好笑。

咩事呢?

其實今日同 Queeny 食 tea 個陣都有少少覺得, even Queeny 已經係同我幾好傾架喇, 但係唔知點解都係唔覺得有乜野好講, 我自己講的攪笑野連我自己都問自己有乜野好笑, 當然, 我見到佢仲可以開懷大笑個陣個心都安落d, 但係就唔知點解我自己就 suddenly 唔癲, 唔好笑, 唔低 B, 唔「唔正經」。我衣然會見到幾個較熟的 GRM 同學的時候, 仲會怪叫幾聲, 然後大家一齊開心咁笑。但係我覺得自己個一下叫, 個一下笑, 突然僵化左好多, 好似做慣左先做, 唔係真係好大意慾同佢地發癲發低 B 先叫咁。

咩事...呢...?

坐低係房, 同同房傾計個陣會幾開心。之後呢, 就會對住個 mon 係度皺晒眉咁

????
So.........................Strange.

No comments: