Tuesday, September 02, 2003

2 Sep 2003

無錯, 颱風。
第二日, 我又係要一朝早就起身, 今日要上的堂有早堂的 From Genes to Life, ELT Academic Writing, 要 sit Astronomy, Critical Thinking. 今朝的早堂好辛苦先起到身, 係要同房叫醒個種。飛身落去謝昭杰室, 完全唔能夠醒來, 根本成個人都極有倦意, 釣魚都釣左好多好多次, 我好想清醒, 我覺得佢地的內容真係唔錯, 但係我真係唔能夠集中精神, 好辛苦, 每一刻都係度諗緊幾時可以完, 因為我真係可能會當眾訓著。我已經三晚唔夠訓, 再唔夠訓的話, 何只神智不清, 心生幻象都似~~

果然有個幻象: 我仲以為自己 d 英文都應該仲得, 點知已經生晒銹。呢堂 ELT 要我地講少少英文不特止, 仲要寫野架嘛, academic writing 呀嘛, 係唔係? 我唔記得晒一篇 paper 要寫乜野咁濟, 灰。

呢堂 ELT 的之前之後都有一段小插曲, 我本來以為得我同 Rose 兩個人 take 左呢個 course, 上到巴士先知原來好多熟人, 幾乎我地成個圈子的人都黎左...Carmen, Claudia, Zia, Rose, Queeny, Vincent...再加埋一兩個 freshmen 同埋丁丁, 簡直係 GRM 的大本營! 其實我上個 sem 跟 Wilson take 完個 ELT 1108 之後就開始有少少後悔。唔知點解, 可能我同佢一齊玩就會幾開心既, 一齊學習似乎唔係太適合咁 (奇怪之極, 我明明跟佢 "一齊學習" 左四年), 於是我今個 sem 係唔同任何人提及的情況之下, 想自己一個人 take 呢個 academic writing...點知...係 ELT 堂攪組聚, 成組的組妹都幾乎黎齊, 開 party...WELL~~算啦, 大家一齊都應該會做野既, 唔會拆左人地個課室既....

我諗...唔會卦。 *__^

跟住上堂個陣, 小組討論。原來我地個組的兩位女士係 postgraduate. 唔講唔知。跟住個 professor 就捉住左佢地出左去講好耐野, 我地就自己吹水。唉, 記性真差, Phebe 同我打招呼, 我都諗住一輪佢係邊個先醒起...我家陣記唔得幾多個 freshmen. 好多都唔肯定, 好多都認唔到, 唉。講番, 原來 ELT's funding 係講明左俾 undergraduate 用既, 咁所以 postgrad 係唔可以修讀的。於是佢地就唯有上埋呢堂算數, 下次就走人架喇。嘩, suddenly 覺得自己仲係 undergrad 實在係好幸福呀, 原來 postgrad 咁多制肘架。

跟住, Coffee Corner 食飯, 去二手攤買野的時候, 見到有個大大大的 Spiderman, 考慮左幾耐先決定買, 十蚊雞, 大大隻 Spiderman, 你想點? 出番黎個陣, 已經話仲有十分鐘就會打八號波, 於是就用多五蚊買多把核突傘速速番宿舍。但係風雨交加, 有傘其實都差唔多等於無。

番到宿舍, 好累, 入左 credit 開左冷氣之後, 就開始頹, 無幾耐, 大覺訓。一次過還清三晚的債。由於太眼訓, 就算張床再唔好訓, 都訓著左....雖然每個鐘頭都係會照起一次身。

夜晚, 風勢極強, 外面的樹都被吹得打橫倒了, 恍似是下一分鐘就要斷的。街燈下的雨點清楚的看見是打橫飛過的, 不是直直的從天而降的。窗是關上了的, 但可怕的風聲就從幼細如絲的窗縫中發出, 聽得出狂風是多麼使勁的吹過。我忽然間覺得自己就算是棲身於恆生樓之中, 亦不見得有多安全。

同房一直都沒有回來, 直到夜晚。他很早就睡了, 我就悔恨自己只顧打機, miss 了 24.

夜了, 看見新聞報告說今晚凌晨就會改掛三號, 其實我跟 Common Room 裡面多位一起看著電視留意新聞報導颱風消息的宿友一樣反應 - 喝倒采。

No comments: