Monday, September 22, 2003

22 Sep 2003

實在起唔到身。今朝明明係有一個大通的 lecture 要上, 但係真係累到唔想起身。明明見著個鐘已經係八點, 但係都唔想起身, 因為我都估到自己就算起左身都唔會有精神聽書, 不如算數把啦。但係個頭又係度諗, 佢計 attendace 架喎 (雖然好多同學睇到呢度就會覺得好唔人道, 區區一個大通, 得個兩個 credit, 仲要M 1-2 , 仲要計 attendace ?! 係呀, 不過佢多學生喎, 次次都幾乎坐滿一個 lecture theatre) 最衰係, 佢次次都會派 notes, 如果呢次我唔去, 即係拿唔到 notes....咁就玩完啦。但係唔想起身就真係唔想起身, 我唔知點解自己仲係會咁累。

於是到我起身個陣, 已經係十點咁滯, 於是我就拿拿聲起身飛去上世紀工程的堂。但係我個心一路都係度諗住一陣間去睇 UHS Clinic。個心都囉囉luen。佢話唔係咩事, 應該係拉傷下神經線咁啦, 但係佢又講唔出係乜野。

之後同詩雅食飯, 然後就番落 CC 去上 E-man 的 tutorial. 其實唔係我上的 tutorial , 係人地上, 我去 sit 架者。點解咁無聊連 tutorial 都要 sit 呢? 就係因為呢一個 course 的 tutorial 係用 role play 的形或去玩的。因為要睇的 reference 勁多, 又唔容易, 對手又難, 又係第一次做咁的野, 所以大家都好緊張。於是大家都好想知道到底會係點樣的, 於是我就連同阿瑪一齊去 sit 堂。後果係發覺, 大家都有好多好有料的說話講得出口, 唔容易。走個陣, 我同阿瑪都怯左一怯。

夜晚, 去練水。連 warm up 都游唔到, 我開始意識到自己的體能係何其的差。旁邊的人都超過我了, 而且我喘氣喘得不得了, 腳又開始想抽筋。我完全意識唔到自己的 de-training effect 原來可以咁強, 可以黎得咁快。好辛苦。最後的 sprinting training 我完全係摺埋一邊跟陳伯學游水。唉。

辛苦
但係都係要挨落去
我要

No comments: