Thursday, September 18, 2003

18 Sep 2003

今朝好早就起左身, 然後食早餐...食早餐? 好少聽見我會食餐喎。係呀, 家樂氏粟米片個隻添呀, 加奶添架, 好有營養架。之後就去上 E-man, 可能因為太耐無食過早餐的關係, 一食就不得了, 勁眼訓。
之後 Spanish 堂繼續 sit 堂。好野, 佢無趕我走。繼續 sit, 好野, 佢教的野我仲勉強記得。
之後 ELT, 基本上我已經好累。
之後 Vincent 同 Carmen 係文化廣場 shopping, 我就悶死左。無疑地 Nike 的正牌衫的確係幾抵, 但係佢抵咁又點? 我無錢的話你平左幾多對我黎講, 都係貴。於是得個睇字。之後好後悔為左十蚊雞, 食 Franklin 的茶餐...簡直...不知所謂到無以復加的地步, 我覺得佢地未免當左中大係貧民窟, 當中大學生係饑民, 當中大其他的 canteen 係垃圾。太恐怖, 竟然仲係同好好味的李慧珍係同一間 company, 點可能令人聯想一齊? 天壤之別, 皆在中大。
跟住係 ARL 搵 Wendy 影印野。唔知點解, 番左呢個 dept 一年之後, 覺得開始有d 唔開心, 唔再有個種好期待的心態, 或者係好似番緊一個自己的地方咁, 只係覺得 "我番緊 dept" 咁簡單。
番到宿, 竭力唔俾自己訓著, 但係都唔得。唔知點解自己有一個「惡疾」, 就係無論幾咁精神, 一到六七點食飯時間, 就會超級眼訓, 係非常非常個種, 比起夜晚的睡意更加嚴重, 好似兩日無訓過一樣咁眼訓。日日如是。我覺得咁樣好有問題。但係我又唔知可以點做。係 diet 的問題呀, 定係睡眠的問題呢? 係生活習慣的問題呀, 定係根本體力不足呢? 唔知, 我真係唔知。我淨係知我個陣好眼訓, 到最後我真係訓左, 一起身, 已經係八點, 訓左兩個鐘。點解會咁呢? 點解....咩問題呢....
夜晚食完頹麵, 同尖子, Gela, T 四個一齊係思源館同阿 T 開小小生日會。有得飲, 有得聚, 有得食, 有埋思源館個 mood, 真係幾正。不過, 今年件 T-shirt 的 design 真係...未免....有點兒...太過....唉
好在, 我地之後花左好多時間係度整靚個後幅。好犀利呀尖子, 佢竟然可以將所有人名都塞晒入去個 10 x 10 的方格入面, 強呀子揚! 副隊長好野!
講完晒個陣, 已經係三點幾, 衣家已經係四點半, 超級眼訓, 好在聽日 Day-off, 如果唔係...人都癲

No comments: