Tuesday, September 09, 2003

9 Sep 2003

今朝早堂, 我起到身, 仲有充足的時間俾我慢慢著衫, 然後先快步走落 CKB。鄒貴的堂, 果然係可以同張力不相上下, 我今日係第一堂上 Soil, 亦都係第一堂聽佢講番文, 平時上世紀工程都係聽佢講唐文。之後奇怪, 點解 Claudia Vincent Wendy 三個有 take 的人都無出現的? 原來 Claudia 一早就坐左係我面前我自己睇唔到 (白痴仔), 但係 Vincent 就唔知做乜野 miss 左一堂, 要成九點半先到。Wendy 更慘, 佢肚痛黎唔到。

之後轉堂去上 Charles 的 Academic Writing. 撞見 Wilson, 睇怕今晚都無緣上佢個間鬼火咁靚的紫霞樓喇。講講下, 竟然幾日轉堂巴都滿晒, Vin 上唔到車添! 到最後唔知佢係唔係行左上碧秋。

去同張香港地圖過膠, CUSU 個度竟然無合適的膠片, 激死我。同組妹食過午飯之後, 就上二手書攤搵好書。人就好多, 書就無乜, 失望感都幾大。唯有去大學書店, 經過我三番四次五番六次的爭扎之後, 終於都買左 Soil 本 textbook 。超級厚, 960 頁, 成二百幾三百蚊, 肉都痛。

之後係百佳買野, 再到 ILC 睇戲。我想睇的, Rose 同 Queeny 都話唔想睇。Queeny 話想睇的, 我覺得我會悶個半死, Rose 話想睇的, 我覺得我會悶到生不如死。我話想睇的, 佢地又話好低級, 到最後就焗我睇一套我唔知係乜 Q 的戲。衰女包, 早知唔話你兩個知我會黎睇戲~~~

最衰, 係當我覺得套戲都 ok 個陣, 佢兩個竟然訓著!!! 仲竟然話番宿訓唔到, 黎呢度睇住d 咁的戲就會訓得住喎。我未至於火都黎埋, 但係就一頭都係問號 - 點解咁都得。

睇完, 係 U lib 睇一陣書, 番到宿做一陣運動, 聽李鵬飛講夜話, 一個人係 Small Common Room 睇 24 (後尾有 Vicky join 我), 然後番房同 ICQ 人打牙較, 幾好的一天。





其實沒有感情
生活也可以活得那麼好
或許
你會覺得愛情比友情來得重要
真的很重要
但若然如此
就用多點兒的朋友陪伴你吧
總有一個數目可以填到的
填不到的心靈
....也沒法了, 總會有一些的不快
總之
一切還可好
沒有別人的日子, 好像有。有別人的日子, 好像沒有。

No comments: