Wednesday, August 13, 2003

13 Aug 2003

十三號。係 O camp 前的最後限期。聽日就係四個月的辛苦成果。到底會係成功定係失敗? 無人知。到左呢一刻, 大家都係番左黎 Dept 趕工。起初係下午個陣其實都係得大約一半 OC 番到, 但係就越來越多, 到左夜晚個陣簡直係空群而出, 應番的都番晒 lu 。

我地自己福利部都好多野要忙, 估唔到, 真係估唔到。仲以為應做的之前都已經做晒, 應該都無乜野可以再 additional 咁做落去。點知都係突然之間搵到好多問題要我地去處理, 世事就係咁樣架喇。於是我地都做到九點幾十點先走。個陣時我地都好清楚, 呢個時候唔走就無機會走, 我地唔係節目行政, 唔使留到咁夜, 但係你話幫手咩? 又唔知有乜野可以幫手之餘, 我地都無執到行李一齊來, 所以都一定要走架喇。


我從來未試過係 dept 咁夜仲見到有咁多人走黎走去, 仲要係咁多人都係為同一件事而走黎走去, 我唔知呢d 係唔係團結, 不過驟眼睇落都幾眾志成城。

聽日就係喇...大家一定要努力, 做番一場好戲俾 freshmen 睇呀...無論我地之前係幾咁分化都好, 我係呢一刻都希望成個 Camp 會正常舉行, 節目部會 run 到成個流程, 行政部會 hold 到成個 camp...and many many things else

總之, may the Force be with the Camp.

No comments: