Thursday, August 14, 2003

14 Aug 2003

今日好~~最重要, 我知道我遲幾多次都得, 今日真係唔得。今日係 O camp 的第一日, 我地一班 OC 要好早就番到中大去準備一下。之前我已經睇多 Camp log 幾次, 因為我想 firm 多d 自己到底要做乜野, 所以我一番到中大就拿拿聲幫手 Shift 野...又係做野的第一步。我唔知道, 原來我之後的咁多日都係 mainly in charge of shift 野, 更唔知道, 我亦因此變得大力左(少少)

第一件事, 係影相。因為我地要為 sponsors 影一張 dummy 相, 所以要係佢地用張 Banner for proper use 之前盡快攪掂。唔知點解, 皇上同皇后叫佢地過黎一陣, 三兩秒咁多, 幫手影幅 dummy 相都唔肯。咁算數, 我都唔係好希罕。自己做自己野, 係佢地活動教學咁教我既。

原來搬檯都唔易, 我地搬左一輪之後, 就覺得有問題。因為我地原先想訂立位置的地方都有濕左, 好難再放 luggage, 咁點算呢? 臨時臨急又要轉, 於是我地就運用人力, 立刻將本來要放係地下的 luggage 放係一條條長條型的 luggage desk 上面, 仲拿拿臨用 colour tape 痴好。

最後三十分鐘, 我地好多人咁一齊將一袋二袋好多的營衣呀, 營袋呀咁, 輪流鍊咁來回搬運。同時間競賽, 有時係幾得意, 又幾辛苦。

最後二十分鐘, 收到電話話火車站個度有人片人, 要人去支援...老實講, 如果我地有人的話, 當然會好似打杖派救兵咁樣出去支援喇, 但係衣家風頭火勢, 人人自危, 係唔係有更多比片人更有意義的事要趕住先做的呢?

最後十二 / 十三分鐘, 我再上多次 215 同 222 check 清楚有無漏野, 因為我知道一陣間一開始左, 就唔好以停, 有咩出錯的話皇上又會龍顏大怒降罪子民。

最後十分鐘, 呢個時候我先記得有件事唔多妥 (衣家唔記得左係乜野事)。於是立刻飛奔番 215 , 攪左一輪, 先攪得掂。再飛奔番黎, 已經係最後的準備, 我仲係度周圍叫緊人黎幫我手, 因為我一個人 hold 唔住晒成個 counter. 但係我周圍搵都搵唔到人, 個個都唔知點解突然間有野要做, 我心諗, 我一個人應該要點樣做先岩呢? 跟住就一路執野一路諗自己的流程。

最後五分鐘, 我拿晒d 衫出黎, 分好晒 size, 拿定表格, re-confirm 一次自己的流程。之前我仲入左一入去 SB LT2 "裝" 下節目部最後練舞添。好齊喎, 無咩唔妥, 心諗今次 O camp 實掂。出番去, 星自己兩巴掌, make sure 自己清醒, 準備開始。阿基同 Vincent 都可以幫到我手, 立時舒了一口氣。話多次俾自己聽, 今次 O camp 不容有失。

最後兩分鐘, 四個 counter 都已經準備就緒, 我 feel 到呢一刻就好似 24 裡面的 Jack Bauer 咁樣, 每一刻都聽到時計的聲音....咦, 24? 又真係幾似喎。同步緊張呀嘛。Jack Bauer 話過呢一日估唔到會係我一生中的 longest day, 我呢, 都估唔到。

最後一分鐘, 我已經收到輔導部係下面打上黎的電話, 話大軍即將殺到, 準備。

緊張刺激。我睇住d freshmen 入黎個陣, 我淨係識得聽 Vincent 的指令, 佢話大碼, 我就拿拿聲拿一咋大碼俾佢, 佢話細碼, 我又拿拿聲 pack 一疊出黎交俾個 freshmen。我估唔到呢個執衫的 counter 居然會忙成咁。雖然話今日係烈日當空, 有好猛太陽係度曬住我, 但係都唔使滴晒汗架, 直頭係睇住一滴滴汗珠跌落張檯度, 好彩我不停咁抹, 如果唔係, 滴左落d 衫度就唔係咁好啦。

好辛苦先攪左一輪, 好似就黎可以休息個陣, 竟然已經係過左二十分鐘, 十點二十分個一批 freshmen 即將殺到, 唔準備唔得, 我拿拿聲同 Vincent 講要 ready 啦。我都只能夠閉一閉目回一回氣。再黎過。

過晒兩輪人之後, 就準備入會場喇。點知就係呢個時候, 都唔知係天公造美定係唔造美, 佢竟然落大雨。於是我地就好狼狽咁拿拿聲將所有的行李檯都推晒入有瓦遮頭的地方。好, 係因為佢等我地攪完晒先落雨, 唔好, 係因為好麻煩, 好突然, 好混亂。

之後, 我地就要入會場喇。咁但係d 行李點算呢? 於是我就話不如立刻搬晒上 101 store 好佢先啦。皇上話唔好, 因為咁樣我地會唔夠時間喇, 佢提議我地不如先搬去 UG 03, 一陣先再搬去 101, 然後遲 d 先再搬去文質啦。

我個一下其實呆左, 我唔忍心鬧佢, 但係我覺得咁樣實在係....太戇居。我就真係唔係好信由個度直接行去 101 會比行去 UG 03 花多幾多時間。呢度所慳左的一程係慳左好多的人力物力架。一陣既然又係要上番去個陣, 點解唔衣家一次過做埋呢。係, 的確我地係會遲左入會場, 可能會錯過埋個部介添, 但係區區一個部介又有幾緊要。有幾多個 freshmen 真係可以一次過記得低晒你地咁多個名。我諗今次我係比較務實個個囉。不過, 既然佢叫得皇上, 當然人人都要聽佢講啦, 萬一佢發脾氣俾面色你睇咁點算。呢件唔係咩大事, 我唔打算同佢講咁多野, 佢話點就點, 我都唔想自己諗咁多野, 佢話乜就乜啦。

跟住又係人鍊式咁樣將所有的檯, 所有的椅, 所有的行李都搬晒入 UG 03。咁多人來來回回咁搬咁多野, 睇落其實真係幾壯觀, 我即時諗起劉創楚係中國社會講過的毛澤東年代。個個時代, 中國好窮, 無錢買機器發展中國。但係阿毛生睇得出中國勝在人多, 多到嘔, 所以就諗到可以用人力黎代替機器。Mobilize 得到千千萬萬個人一齊同你做一件事, 就好似用緊好多部 machines 黎幫你做野一樣。於是, 你無錢都可以築大壩, 挖運河, 抵抗日本皇軍等等。

咁我地呢個皇上又係咪咁呢? 我唔知, 我淨係知我係 Coolie 。其實搬野真係幾疲累下, 你諗下, 我 O camp 完幾日之後都仲係好累....well。

講番個開幕禮, 幾得意, Neo 一句 CC 係最好 or something like that 又攪到三間書院係度嗌生嗌死, 我都有份幫手。咦?我唔係好憎 UC 架咩? 做咩幫佢嗌? 是但啦, 嗌落又幾得意喎。

過左一陣, 就輪到我地要自介喇。其實 Wendy 好緊張呢一次自介, 唔知點解。我就反而好似唔多緊張咁, 好似諗緊只要做好左自己的本份就得喇, 自唔自介都係得個講字架者。好喇, 落到台, 就衣照原來的安排由 Wendy 先講起, 之後就到 Queeny 講關於我地 mark 到的 sponsors 的總值。原來都有成四百幾五百蚊架。嘩....今年的 freshmen 真係好幸福呀, 我同其他 OC 都己經唔係第一次講如果我地係今年的 freshmen 就好喇, 咁筍。

不過班 freshmen 好似對呢個...對我地黎講已經係天文數字的數字完全無反應, 無動於中。唉。
點解會咁, 好貴架真係, 俾d 反應呀唔該, 唉。

不過都唔緊要啦, 見到佢地咁整整齊齊咁一大排排開出黎, 一個二個精精神神黃gum gum ~ ( 因為第一日的 freshmen Camp Tee 係芒果黃個件), 組爸組媽呢, 就純白的白, OC 呢, 就最型, 作為幕後的最大功臣, 一個二個都著晒黑色衫, 包圍住成個Lecture Theatre, 型呀! 有氣勢呀! 好似黑社會呀 (笑)!

然後, 就係要搬野, 搬野, 同埋搬野。「個開幕就黎完架喇, D freshmen 好快就會上到黎李慧珍架喇, 要快d 搬好晒d tables and chairs 啦」於是我地就係個一間咁細的 function room 裡面 bing bing bang bang 咁搬檯, 好不容易先攪掂, 又要番 215。終於可以休息一陣。中途, 落大雨, 我地拿住四大支吹氣 Tabasco 到 U Gym, 玩競技。個一截路其實幾辛苦, 雖然搬的野一d 都唔重, 但係因為一黎落雨, 周圍濕漉漉, 抱住個一大支 inflatable Tabasco 又係 plastic 做的, 好唔舒服, 個人又行到熱晒...熱, 膠, 濕, 累, 我最唔鐘意的野全部都有齊, 妖~

U Gym, 實在係太~~~大喇, 係呢度玩 mass game, 好似顯得我地好細個 dept 咁, 有成半邊場都係用唔著既( 可能之後用得著我唔知, 我走左) 。當 Gary 話有一套音響黎左個陣, 我直頭呆左, 咁大 set 既?! 咁重既?! 唔係呀化, 大開眼界。

Mass Game, 係對於唔使做野的 OC 的一個休息的好好機會。可以全程係度睇佢地做野, 我就幫下手影下相, 幾得意, D freshmen 都好似幾肯玩, Thank God they liked it. 不過坐得耐左, 我就開始擔心一樣野, 原來我差d 唔記得住我今日要 reg 科, 於是我見反正呢段時間我都係比較無聊, 不如拿拿聲番 dept 攪掂自己之後一整年的幸福。

番到 dept, 就正正經經咁坐係 reference room 裡面拿住本大枕頭係度啃。原來下個 sem 的科係容易諗好多, 尤其係當 major 方面有 landscape ecology 同埋 applied climatology 個陣, 幾乎唔係好使用腦就已經 firm 左自己一定會讀呢兩個 course. 我已經好耐無接觸過似 Mark Sir 的野喇, 老實講, 個一刻其實我真係好掛住 Mark Sir 同埋佢教的 Geography 堂,...實在係太容易, 俾得太多有用的野我喇, 令到我好似不費吹灰咁就得到好多 Geography 的知識, 句句精簡到肉, 唔會花費左你唔應該花的時間...反觀衣家...唉。算, 接受現實, 繼續 reg 科。攪左好一大輪之後, 我就唯有求求其其咁 reg 左幾科算數, 可笑的是, 我 reg 完個一刻, 我已經即刻唔記得自己 reg 過d 乜野。咁你話點算。

就當我準備幫 Rose 都 reg 埋, 係度等緊個陣, 我同嘉威同皇上講開 reg 科的事。佢地對於我下一個 sem 只係 take 左上三下三個 major 好驚訝。講講下, 佢地原來仲對個 dept 有希望, 佢地依然想係個 dept 度學到野, 想係GRM 的 courses 裡面學到一d 野。我唔知點解我會有一種熱血的感覺。我明明係已經幾失望下, 失望, 唔單止係因為自己懶所以成績差, 仲係因為我真係學唔到d 乜野。我入左大學一年之後, 發覺左好多同我想像中根本好唔同的地方。有好多我想 expect 的野, 到最後都出唔到黎。其實我有一排真係幾 sad, 但係我都攪唔清楚我係 sad about CU, sad about GRM, 定係最大的可能, sad about MYSELF. 我可能之前太過活左係自己的世界裡面, 然後想像 CU 就會好似我想像中的半大學半中學的型式一樣。於是我就自己過左呢種半大學半中學的生活, 於是我就成年都唔覺得自己係入左大學, 反而係似, 好似我有一次係校巴聽到有位CU 學生所講, 「我根本唔覺得自己係讀緊大一, 我只係覺得生活都係一模一樣, 就算我心理上的感覺都係差唔多咁樣, 我只係覺得自己係一個中八, Form 8。」

呢一句說話, 我無心聽到, but it struck my heart HEAVILY. 難道我就是那一種人? 難道我就是會一直讀到「Form 10」而沒有讀過「大學」的人?

當我仲同嘉威講緊個陣, 呢一切一切就突然閃過我的思海。原來 I have led my life in the past year in this way while I'm not aware of it, but not at all. 我諗番我岩岩 reg 的六個 major, 我諗緊, 其實係因為個 dept 同我想像中的唔同, 定係根本成個大學的生活都同我想像中的唔同, 所以先攪成我今日咁樣半自暴自棄的生活模式呢? 我諗係我自己的問題。我第一次可以咁肯定得到一件事之中係我自己的問題。因為我面前 at least 有一個, 其實有更多更多的成功 example。其實可以試下架喎, 三年的生活, 得三年咋喎, 好快過架喇喎。咁點解唔好好去盡佢呢? 可能我遲d 想入番黎大學都已經無機會架喇喎。咁不如俾多次機會自己喇, 話唔定今個 sem 我會讀得來呢, God knows. 於是我就諗, 我要 reg 多一個 for each sem。大學得三年咋, 三年實在係太短喇。

攪掂, 番番出去會合大隊個陣, 已經係將近七點幾。跟住, 就到左今晚的高潮所在 - 搬行李。

首先, 我絕對估唔到原來所有的行李係有咁~~~ 多。我見到係 101 鋪晒出黎個陣勢其實都已經怯左一怯。但係我估唔到要 call van 仔之餘, 仲要係質爆左一車 van 仔都唔夠擺 !!! 首先就係阿詩係 101 將所有的行李好似拋垃圾咁掉晒出黎, 個一刻我見到阿詩個兇狠樣, 簡直就好似俾男友 (Leo?)欺負完之後, 好憤怒咁執行李想番娘家, 將所有行李都掉晒係地下個樣咁。我都忍唔住 wow 左一聲, 估唔到佢個一細細粒的女仔一手秤起的行李多成咁。然後就輪到我係出面接應, 將一件件行李由 101 門口捧到去後門走廊盡頭, 交俾出面的接應。出面呢, 就交俾皇上 and 幾個 OC 一齊協力搬上車 / 塞上車 / 質上車。未完呀! 仲有 sponsor 袋呢! 於是就有另一批的 OC 係 215 搬晒一袋二袋的 sponsor 落黎, 又有 Magic-pro for freshmen 的超大袋 sponsor, 又有 Tabasco for Others 的大袋 sponsor。係一次過要搬咁多 sponsor 的情況之下, 聰明的皇上就發明左用一條竹桿將所有的膠 / 紙袋一次過串起, 然後就一前一後咁挑起, 再運落一樓, 再運出後門, 再運上車。sponsor 有幾重幾大份? 運得都唔夠三轉, 兩條竹桿的其中一條就已經應聲而斷, 斷開兩截。恐怖。今次真係幾辛苦下, 我個腦真係得一片白霧, 乜野都諗唔到, 只係知道自己要快快脆搬晒所有的野走, 要趕係所有 freshmen 番到黎之前攪掂所有野。搬完個一轉之後, 其實個人都仲有力, 好彩, 因為仲有一轉。

因為所有行李都太多的關係, sponsor 唯有下一轉先上。皇上就叫左我地幾個行上文質做接應。行的途中我發現到一樣野, 就係只得我同 Queeny 可以仲有力行快兩步, 仲可以一路行一路勁講之後的安排, 可能我地俾福利部的工作「鍛鍊」過一個月之後, 真係力氣都好左自己都唔知。又可能只係假象。

番到文質, 其實個人都已經幾累下。不得已, 唯有坐低休息一陣。到個陣時, 先可以好好休息一下, 回番條氣。我個陣己經係成身都濕晒, 簡直係 100% saturated. 好恐怖, 估唔到會熱成咁, 但總之個一刻, 真係乜野都諗唔到, 好熱好熱好累, 成個人跪係梳化, 汗如雨下。但係唔等得好耐, 架車就到, 我地又人鍊式咁不停搬到梳化上面。之後仲未完呀, 仲要分番好邊組的行李還邊組, 排得好好睇睇咁, 費事 d freshmen 見到自己的行李好似垃圾咁堆埋一齊唔高興。終於做完頭一輪工作, 好辛苦先回一回氣, 買左一包飲品, 好快飲晒, 食多個說謊蛋糕, 補一補體力, 準備下一車再殺過。力量不足, 唯有係搬行李的時候叫多幾聲, 簡直係如狼似虎, 似山賊又似張飛。搬到索晒氣, 但係當我眼見到一袋二袋 sponsors 個陣, 其實我真係好開心, 因為我地等左成個月的日子終於都到喇, 我地終於都到左要派 sponsor 個一刻喇, 我地終於都要將我地咁多的心血分俾所有的 freshmen 喇, 嘩~~~......我嗌乜野?

好唔容易先攪掂晒所有野, 我地終於有時間休息一下。個一刻, 其實我地個個都幾乎訓街咁累。個一刻, 我地的 freshmen 係李慧珍個度跳緊舞, 節目部的 OC 係度教緊佢地跳舞, 組爸組媽就常伴在身傍。我休息左好耐, 覺得係時候過去睇下d freshmen 點喇, 與其係呢度頹, 不如趁機會多d 把握短短四日三夜的時間多d參與 freshmen 的活動, 對不?於是我就番過 department, 再過李慧珍喇。不過, 我完全估唔到夜晚的李慧珍會係咁~~~~恐怖。呢個絕對係考膽量的頂級挑戰。我一路打呢段回憶的時候, 其實心裡面亦都不其然泛起左當晚的恐怖回憶...個一晚我真係好驚好驚, 我見到有光個一刻, 我真係好想衝過去, 見到成個房都係人果一刻, 真係長吁一口氣。我都係唔多講喇, 我已經鉤劃出太多當晚的回憶, 我怕今晚成晚訓唔著....好驚....唉, 好驚。

去到見到佢地跳舞個樣都好似幾 enjoy 咁, 我又開心多一次。不過呢, 節目部 dem 的 slogan 我完全未聽過, 所以我都唔知企係度做乜野好, 唯有影相, 無所謂, 反正我黎都係想影相架喇。當我見到佢地好似想走個陣, 就拿拿聲打電話番文質, 叫佢地第一時間準備。到 freshmen 番到黎個陣, 我地就一條龍咁樣派 sponsor 俾 freshmen。

煩囂過後, 我地一班 OC 就咁樣攤住係大堂個度死狗 / 死豬一樣。之後我仲要煩下搵房個件事, 但係算啦, 唔想記載咁多野。沖涼個陣, 已經係一個人都無, 好多 freshmen 都已經攪掂晒訓左, 雖然我地男仔淨係得二樓一間 toilet, 但係都唔多人。我同 Gary 仲可以一路沖涼一路傾兩句, 但係大家都實在係太過疲累, 都係專心沖涼好過。

再過多陣, 就已經係好夜, 唔記得幾多點。要開 E 喇, 個陣時我已經幾頹下, 要一路食野一路飲水一路開 E, 仲要不停咁怒打呵欠疲累得很。不過其實組爸組媽俾的意見幾有用, 而且有唔少都係一矢中的, 例如暗示我地唔好再分 team, 我地已經係一 team 人, 唔應該再分話你係邊個部, 我係邊個部咁樣, 應該係大家一齊做野先岩。我都好明白呢個 point, 但係事情發展到呢個地步, 有咁多人都唔願意講自己個邊到底會係點樣做個陣, 咁又點樣可以攪得到「三十歸一」呢。當好多人都鐘意自己 hold 住晒所有的 information, 或者係, 以為人地會知道所以唔講出黎的話, 咁又算係乜野呢? 點解大家一齊做野總係有咁多唔同的隱瞞的呢? 呢一層我明白, 因為我地福利部心底裡面都隱藏住一個願望, 我諗其他部的人未必會明。

其實就係, 我地想 d freshmen 覺得感激 / 感動。其實就咁聽落好似真係一個幾攪笑的希望, 但係我真係咁樣希望架, 至少, 我覺得我地做過咁多野之後, 真係可以一次過俾到所有 freshmen 佢地所有的 sponsors, 如果當初可以的話, 我想可以一次過俾晒所有的野 including 營袋。因為咁樣一次過俾佢地, 同埋當著面俾佢地, 我會覺得開心好多, 我會覺得 freshmen 會覺得開心好多, 震撼感會大好多。好過...就咁放晒係佢地間房咁樣...好無癮, 唔太 surprising。我諗佢地會覺得無乜特別添囉, 真頭係, 入到房見到有咁大袋野都唔開心, 因為佢覺得呢個感覺實在係太過似住緊酒店喇...唉, 我都唔知講乜, 總之, 唔係太想咁樣。

不過, 最後都係可以一人一袋咁樣親手交俾佢地, 雖然 d freshmen 都係例行講一句 Thank You 算數, 但係我都覺得幾受用架喇!

夜喇, 我同 Gary 傾多兩句, 講多些少聽日的流程, 就訓喇。我完全唔須要擔心陌生環境陌生床的問題, 因為一黎文質實在太舒服, 二黎我真係 SUPER 疲累, ZZZZZZzzzzzz....

(2006 註:休息到 8 月 28 日先補番的)

No comments: