Friday, August 15, 2003

O' Camp Day 2; 15 Aug 2003

O camp 第二日

唔想起身, 一句講晒。其實我唔知點解, 我係 sense 到有人會入黎, 所以 George 入黎叫醒我地之前, 我已經醒左一醒; 個電話想 alarm 之前, 我又醒一醒。但係我都係唔想 100% wholly wake up。尤其係, 當我仲見到對面的 Gary 都係醒完再訓個陣。我心諗, 你都唔想起身, 咁我都唔想。我睇你頭架喇, 你醒我咪醒囉, 你都繼續訓我又唔介意繼續, 你都公然抗旨(雖然無聽過話有呢一道旨意), 咁我都想訓多陣, 反正我想 conserve energy....我唔想我唔夠訓, 仲要一早起身做早操, 係夏鼎基跑圈...一黎好疲累唔想跑, 二黎覺得咁樣太健康唔似我, 三黎覺得好似賽馬晨操咁...

於是, 我連 Wendy 同 Queeny 係對面房的怒 Call 都唔理, 反正朝早我記得都無野要做。第二朝成朝都係d freshmen 係度聽 academic counselling 之嘛, OC 無作為。點知, 起身之後先發覺賴野。

明明今朝 Wendy and Queeny 都知道無野要做, 點解唔見左佢地既? 佢地應該都係唔去晨操架喎。於是就出去睇下, 點知發覺佢地係度推緊架車仔, 車仔上面有乜野我就唔記得喇, 點解要推推去邊我都唔記得, 但係係文質出面條路見到佢地好似拾荒的婆婆咁樣推架車仔推得好辛苦個陣, 我就知道我已經訓晏左。我就拿拿聲一個箭步飛上去幫手喇, 跟住 Queeny 已經唔夠訓, 又累又辛苦又叫極我都唔醒, 於是一見到我就鬧左我一餐。唉, 俾人周就緊係唔開心架喇, 咁點喎, 今次係自己衰既, 唉, 算啦, 頭先見到佢地係度推得咁辛苦個樣, 就俾內疚感 cover 晒。

搬完野, 好似無乜野做。我記得係 222 有一段時間係度上緊網, 節目部的同事就係度幫 OC 畫定一d 畫 - 因為我地一陣會係本部個度畫一幅大畫。其餘時間, 唔係頹就係搬野, 直到下午, 收到消息要係人生大富翁幫手。

係 pre-camp 個陣, 我已經 choose 左人生大富翁要做未圓湖個一個, 因為果一個 checkpoint 無野要做, 淨係幫 freshmen 簽番個名就得, 無 task. 而且我唔係太怕熱, 無所謂。briefing 之前, 阿 George 話佢無 checkpoint 所以話想 join 我, 我無所謂呀, 大家咪一齊係獅子亭傾下偈, 吹下水過日晨囉。可恨的是, 我之前竟然完全忘記左獅子亭一個令人聞風喪膽的別名!

- 喂蚊亭 - !!!!!!

去到一陣間就覺得好嚴重喇, 我坐左係度, 明明係著長褲 (黑白迷彩, yeah! 買左三年喇, 衣家先著呀), 但係都咬到我對腳。好驚, 即刻拉低d 條褲。之後就咬手咬腳咬頸, 我就俾d 蚊不停咁煎熬左成兩個幾鐘, 但係反觀阿 George 呢, 佢話佢完全 feel 唔到有蚊喎! 佢仲係著短褲幾乎係袒胸露臂個種呀....點解呀, 好痕呀, 好辛苦呀...唉。我覺得好唔掂, 於是就醒起我地的 sponsor 之中有一樣係白花油, 我仲記得好清楚應該有剩, 放低左係 dept, 於是係下一次打電話的時候就問下總部, 總部答我會有人送白花油黎...點知, 等了又等, 到左四點幾, 個 game 就黎完我都就黎 off-duty 個陣, Travis 就拿著枝白花油黎喇。嘩當我見到有白花油個陣, 真係開心到癲左呀。太好喇, 太清涼喇, 太舒服喇....

其實未圓湖呢個 checkpoint 如果唔係因為有蚊的話, 真係超正。因為我地呢度好靜, 雖然我地無聊個陣無野玩 (聽聞有好多 checkpoint 從未有發生過「無聊」呢件事, 唉) 但係起碼有兩個人係度, 悶到多野講下呀。最好的就係, 當我同 George 都肚餓的時候, 兩個人一齊守的威力就發揮喇, 哈哈哈~ 我同 George 都可以輪流去非常就近的眾志食野呀, 佢都係飲野咋, 我直頭食左個 tea 呀, 超開心呀 (雖然因為有工作在身唔敢慢慢食, 食得幾急下) 今晚可以挨到好夜都得喇。

講開食野, 做 OC 真係幾時有得食就好拿拿聲食, 唔好等, 一有機會就要食, 一有機會飲水就好飲, 一有機會去 toilet 就好去。因為你真係唔知幾時再有機會食野, 好多 OC 係要由朝挨到夜晚都無食過野, 餓到死咁滯。仲有, 雖然話中大水機大把, 但係我地 not really 下下都有時間可以去水機 refill, 尤其係忙得不可開交的時候, 忍渴變成唯一的辦法, 渴得耐左, 烈日當空, 其實個感覺真係幾 dehydrated. 至於 Toilet 呢個問題呢, 其實好小事, 因為你不停咁做野, 水又未必下下有得飲, 仲要不停咁流汗好似開水喉咁, 仲邊有 excess 俾你去 toilet 呢? 不過依照旅行的經驗, 去得就去, 食得就食。食完呢餐唔知幾時有機會再食, 有機會就唔好放過。

Wendy 同 Queeny 就好明白呢個道理, 所以係佢地番左文質得個一陣的時間之中, 佢地就已經拿拿聲滾左一個杯麵黎食。佢地話雖然佢地唔肚餓, 但係都要照食, 幾大都食左先。果然, 係人生大富翁之前 1pm 佢地食過的一個杯麵, 就要挨到半夜兩點。

講番人生大富翁, 番去 debriefing 個陣見到好似 d freshmen 都幾 enjoy 個 game 咁, 又開心多一次。跟住, 當我地一班 OC 都係度休息緊個陣, 突然我就收到阿 Rose 的緊急 calling, 話節目部係 215 有事發生, 須要大量人手幫手, 好緊急個隻。個語氣緊張到我聽見都驚, 於是我都不敢鬆懈, 一收電話就即刻講件事俾所以係我附近的 OC 聽, 然後盡「立」更多的人手殺上 215 睇下幫乜野手。

上到去, 發覺原來係要幫佢地搬野上本部準備一陣的萬人齊畫畫....唏, 我地邊有萬人, 百人都勉勉強強之嘛, 總之就係一個幾大型的 mass event 啦。節目部見到我地突然間有咁多人黎幫手個陣, 都呆左一呆。咁我地就一齊搭校巴上本部啦, 去到先知大問題。

我地 designated 左的地步係係大 tent 底下畫畫。咁我地就要做一個 precautionary steps 就係地面鋪上一層層的膠檯布。呢d 膠檯布就係我今朝係 222 頹個陣都有份幫手剪開的垃圾袋, 黑色的。咁我地就滿以為就咁用膠紙貼左佢地係地面就得喇, 點知...原來百萬大道的地下係非常凹凸不平的石地, 仲要係一塊同一塊石塊之間的 gap 係勁大。本身石地已經唔會食實d 膠紙, 再加上咁凹凸不平, 更加唔會食得d 膠紙實, 再加上近來有落雨, 雖然係個 tent 底下, 但係都有少少的濕, 令膠紙有一定程度的失效, 再加上石塊之間又有一條條大 gap.......到最後, 其實係完全食唔實d 膠紙。

咁我地就成十個人(十幾個?)一齊係係地下度幫手貼膠紙啦, 但係真係好難呀, 因為風真係幾大下, 而且我地又唔可以由得個d 已經放低左係地下的膠紙唔理....因為佢地啜唔實呀嘛, 於是就要用好多的雜物壓低佢地, 但係咁大塊地, 我地邊度夠雜物頂住呢? 我地都無辦法, 唯有淨係用佢地壓住某幾張係外圍的紙, 裡面的, 無論d 風吹得佢地幾起, 我地都無計。

The clock is ticking and the tension grows enourmously. 我地唔知d freshmen 實際上會係幾時幾分到達, 我地淨係知道衣家一分一秒都好緊要, 因為萬一佢地到晒的話, 我地就會好無奈, 係佢地面前趴晒係個地下度幫佢地鋪野。突然唔夠膠紙, Rose 飛到去買多d 膠紙, Travis 同我就飛出百萬大道接力, 當然, 笨手笨腳的我又 screw up 左~ 既然 reinforcements 都到左, 咁我地當然就係士氣小振, 然後繼續快手快腳啦。

緊張的氣氛越來越明顯, 大家都不停咁加快速度, 叫人的聲越來越多越來越響越來越急。天氣好差, 雖然無太陽, 而且我地又係個 tent 底下, 無乜空氣流通, 只有好弱的風, 但係已經足夠吹起d 膠紙, 於是大家都覺得好熱又好"ngai", 大家又緊張又忙, 於是個個都汗如雨下, 成身濕晒, d 汗一滴一滴咁滴係膠紙面上, 人人都撐落去。

Freshmen 到, 大獲, 仲未貼完。行政的 OC 立即醒水, 帶住d freshmen dem 下 slogan 先, 問下一d 有關頭先好唔好玩呀, 一陣我地會玩乜野等等的說話, 拖一拖時間。我地都將近最後完工, 太好喇....我地終於可以好好停一停...雖然話唔係好疲累, 但係心理上的負擔同埋個種熱, 令人喘不過氣。

跟住, 我地一班 OC 就咁樣翹埋對手係度睇佢地畫畫。我呢, 就同嘉威一齊落去百佳買野飲。休息一陣, 番到黎個陣, 佢地都已經差唔多攪掂, 開始搬 d 畫出去, 係空地砌成一大幅完整的畫。當我地睇到佢地漸漸地, 將一塊塊的細畫仔拼埋, 變成一幅大畫個陣, 唔知點解, 我覺得好感動同埋好佩服。感動, 應該就係因為一, 好少見到自己有份 participate 的咁大型的 event, 二, 應該就係因為我覺得節目部今次做得非常之好, 真係好好, 你俾我做, 我一定做唔到咁大型的東西出來, 三, 係因為我覺得呢一樣係好可以 link 埋咁多個 freshmen 的一件事, 四, GRM....好少做得出大事來, 大家都知喇, 唉。影左幾幅相, 趕得切係落大雨之前收埋, 好好彩。

然後是 freshmen 吃晚飯的機會, 我們就趕快收拾東西。收拾好殘局之後, 就到跳營舞...I mean Camp Fire. 這一次, 我第一次見到 freshmen 跳舞, 還不錯哩, 看來節目部教得不錯, freshmen 也學得不錯哩。看見他們都會很投入的樣子, 我想到, 明天他們玩全港定向之後, 就一定會對這個系的歸屬感更加強。

Camp Fire...我從來未試過那樣的累, 有好幾次真的累得要抓著友人的肩膀來扶著。總之幾個小時的跳舞, 都很開心, 都很 enjoy. 是文字寫不出來的。可是很高興。

很 enjoy
腦袋一片空白的跳
身子都濕透了
但心中是快樂波浪在心海中翻滾

(2006 註:03 年9月1日先補番)

No comments: