Thursday, August 28, 2003

28 Aug 2003

世界真恐怖。
首先有蛇頭推女人蛇落海, 唔使詳閱內文, 淨係頭個 headline 已經夠晒慘不忍睹, 睇埋幅相, 見到個女人浸死個樣, 加埋抱住佢果個救人的人個無奈樣, 一切都已經說得很明白。
然後有印度人踩人事件, 大家為左係一個宗教儀式上爭先恐後咁落恆河...最後變成翻版蘭桂坊慘劇。都仲未計佢不久之前有個孟買大爆炸, 三百人死傷。
仲有今朝凌晨有一架飛行服務隊的直昇機撞山墜毀, 機上兩名機師皆殉職, 機身碎片散落鳳凰山下。傳說中鳳凰乃浴火重生的神鳥, 希望兩位機師都會如此, 至少, 來生投一家好胎。

都有好事既。
今日係火星大衝。睇報紙話, 火星大衝即係火星同地球最接近的一個時段。係二萬年黎最近的一次喎, 二萬年喎, 唔少野喎, 冰河時期呢個 term 聽落好似好遙遠咁, 其實最近一次都係一萬年前的時咋喎, 咁咪....即係總之係好難得啦。今日我游游下水, 個班救生員都係度衣衣呀呀咁講見到火星喎, 係見到有粒大野係天空既, 不過無眼鏡乜都睇唔清楚。你班友, 有人浸死你班友都唔知喇, 掛住睇火星。

今朝補習, 好耐好耐無搵過我的太古城終於搵番我。一開門, 嚇一跳, 高左勁多呀個仔。我細佬不過中二, 都就黎有我咁高, 我即時諗到, 呢一代的細路哥, 真係勁高大, 仲要係高得勁快。以前我阿爸阿媽個d 親戚先會講的「嘩無見一排就高左咁多喇」個 d 客套說話, 估唔到今日我都會脫口而出。莫非我已經係咁老?

唔好卦。
最近一排, 有好多老歌都出精選碟。Vincent 推薦我聽 "Folk Together", 歐瑞強的, 我睇過佢的廣告, 廣告之中個幾隻歌我其實一早就識唱, 唔知點解, e.g. Puff the Magic Dragon (其實呢隻好好聽), Country Road, Take me Home 等等。 最近有一隻老餅 Disco 碟, 更嚴重, 佢廣告播左六隻 sample 歌, 我數得好清楚, 我識其中四隻。雖則話, 好幾隻都係因為玩跳舞機而聽過的改編歌, 但係...
總之突然間好 shocking 自己咁老。

今日去過自修室, 竟然一開門就見到曾賀星, 心裡面 Well 左一聲。繼續搵位算數, 坐低左, 對面有書放低左。過左一陣竟然又係一個張記人坐低 (另一個唔識); 出左去聽一陣電話, 竟然再見多個張記人...莫非呢個自修室已經俾張記人瘋狂佔據左 ?! 莫非呢一代的張記人都會勤力到咁樣 ?! 嘩...嚇呆左。

本來約左 Simon 今日去游水, 點知佢話隻手突然間腫左, 因為昨日佢番中大 Clinic 打針, 打完腫左喎, 我聽完之後「下」一聲, 呆左。腫左? wow. 咁你咪仲勁過步驚雲~~? ^__^

No comments: