Wednesday, August 06, 2003

6 Aug 2003

今日放榜。中五中七都係。

平時我或者我會擔心Simon 多過 Winston。不過今次呢, 唔知點解, 我淨係有少少緊張 Simon, 好似預左佢一定會入得到中大囉。反正馬馬呢, 我就覺得佢表面上好似諗到自己想點樣, 但係內裡其實無乜頭緒咁樣。尤其係 Simon 個成績好過馬馬好多, 所以我覺得馬馬就算係已經預左要遠卦西洋, 佢都可能係呢一刻唔係好識得為自己算。

一切都如我所想, Simon 果然成功了。雖然我知道佢真係好想做醫生, 好想好想個隻, 但係無奈佢的成績真係唔係有神助, 無辦法。我果時望住佢個成績單個陣, 我心裡面都係度想「我唔想唔想」。但係點樣唔想唔想我就係諗唔到。至於佢自己嘛, 我不嬲都唔知佢係度諗緊乜野, 所以 even 佢話俾我聽入得到 Nursing 咁退而求其佢都 Happy 的時候, 我都唔知信唔信佢好, 我都唔知佢係唔係真係開心。

輪到馬馬。慘了。我本來仲希望佢會得到一個唔錯的成績。可能係十四呀, 十六呀咁, 係入唔到黎, 但係都唔會係好差個種囉。點知, 十分。我都呆左。我即時諗到, 好在佢仲有一個後門走 - 去外國, 如果唔係我諗佢都唯有 Repeat. 我問佢點, 佢好似都唔係好知自己想點咁。我明白, 每一個人係呢個情況之下都會唔知點算好架喇。比著係我都唔例外。 好在佢唔使在係香港留低咁樣囉。如果唔係佢會仲麻煩。好在佢都好似唔係一個非常介意的人, 佢又好似一早預左會有咁樣的成績, 咁我當然就係少說話多鼓勵喇。我一直對馬馬都有一定的信心。佢份人游水咁鬼勁, S. 1 到 S. 5 都係 Gold Medallist. 佢份離校推薦書不知寫得幾靚, conduct 又高, sports achievement 又成功, 不愁無學校唔要佢。但係佢最後都係要左係李潤田 Repeat, 咁樣呀...都好呀, 我話, 反正佢都係用呢幾個月係度 hea 之嘛, 無所謂喇。

聽聞今年張記個成績真係唔係幾好, 好多人都有單位數字的分數, 有好多人都唔知點算好。俾著我囉到咁低分的話, 我都會非非非常之徬徨。

No comments: