Saturday, August 09, 2003

9 Aug 2003

晨咁早起身, 無非都係為左一個東平洲之旅。今次的東平洲之旅其實講左好耐, 今次終於去得成, 係真係去得成個隻。我出門口之前仲係度諗緊我係唔係發夢, 雖然東平洲都只係一個香港地, 但係唔知點解我地要去就好似硬係有少少阻滯咁樣。今次雖然只得我同 Vin 兩個人去, 但係今次意在睇景, 同埋可能因為會路途比較辛苦, 所以少 d 人亦唔係壞事。

首先就係阿爺佢自己遲到啦。佢本來唔記得帶張紙出街, 番轉頭囉, 之後就出事喇, 成船人等佢一個 / 兩個連埋我。個 guide 都略有微言架喇, 但係可以點樣? 唔係差好多者。上到船, d 景真好正, 湖光山色, 目不暇給, 永和八年, 慧風和暢 (哈哈), 天朗氣清, 陽光普照, 山也青青, 水也柔柔, 一二三四, 恭喜發財...(傻左)。

遊左一陣船河之後, 先發覺原來自己已經好耐無坐過船。個一種感覺其實有少少唔同, 唔知點解。 個導遊其實一路都係度講緊野, 但係佢俾我的感覺真係好頹, 頹到我唔係好想理佢個隻。因為佢講個d 野我都好似聽過咁, 尤其係 Vincent 不停咁話佢上去旅行社個陣都係聽呢d 說話個陣, 我覺得佢好似我 - 講黎講去三幅被。個一刻我已經覺得, 下一次就可以自己黎喇。

到左第一個景點, 就係棺材石。其實係一舊長方柱體的大石, 橫放係海邊的亂石中間。驟眼睇落, 又真係幾似棺材, 好少可見到咁得意的石, 跟住個導遊話喎, 佢後面個一d 亂石就係哭喪隊...something like that la, I don't know la. 之後呢, 就到左第一站 - 塔門。

塔門俾我第一個感覺真係好似去左世外桃源咁。四周群島圍繞, 天也藍時水也清。細小的碼頭上面, 還有著漁民拿出來晾曬的響螺, 魚乾。水上浮著的不是遊艇, 是木造的漁船。波浪的起伏令船身載浮載沉, 木板之間的摩擦產生一種已經很久沒有聽過的老聲音, 那一種聲音, 聽起來滿是令人回想還是以漁農為生的老香港。

經過塔門的老街, 就走到天后廟前面。其實天后廟無乜野, 都係廟一間, 聽聞話神檯的底下可以通到塔門的塔定係門, 都唔記得, 聽起上黎好似幾得意, 不過係唔係真呢? 就唔知喇。

跟住我地就到大草地。一大片開揚的草地係山坡之上, 外面就係西頁同埋長長的石灘。我一見到個景就覺得好靚, 好值得我去影相, 於是我就即刻怒影。其實下面仲有一個 Cliff, 但係因為個斜坡太斜, 所以我唔係好敢向前行黎睇清楚, 莫講話影相。之後就到呂字疊石, 好正, 估唔到有咁勁的石, 點知原來唔會同我地落去, 咁都無乜癮, 下次要自己黎, 仲要自己落去, 咁先好玩。

後來就係一間頹餐廳食飯, 味道都 ok , 但係明顯地係頹野, 雖然我好鐘意食墨魚丸, 但係做餸好似頹左少少。不過我都係照食, 反正我都係乜野都食。食飽飽之後, 我就開始周圍行下, 因為我想好似 Vincent 咁樣坐係度郁都唔郁咁。反正一場黎到塔門, 點解唔周圍睇下呢? 走走看看也好。

影多幾幅相之後, 飛奔去上船喇。成程船都好多野睇。

首先, 就係離開塔門的景, 我就照左一幅喇。好快就到左「孝子遙望棺材石」的「孝子」喇。出左大海, 就見到有一個好 regular shape 的 stack, 真係幾圓下。導遊話, 呢舊係獅子戲球的球, 又真係幾似喎。不過, 最令我覺得非常之 impressive 的就是赤洲。

赤洲其實只係一個小島, 小小的島上有三角錐體的山。我睇見的應該就係赤洲的東面, 非常 impressive, 令你一見難忘, 成坐山都係紅色的, 坡面直直的, 好似一塊二塊巨型鉆板斜放係山上, 幾乎睇唔到有曲線。係東北角, 仲有一個好震撼的大海洞, 雖然今日烈日當空, 晴空萬里, 但係裡面睇落就好似係另一個世界咁樣, 完全見唔到裡面有乜野, 深邃得令人膽怯。但係總括而言, 赤洲真係好強, 好"近", 令我好想好想去下。

東平洲...唔知係唔係因為之前自己太過想去的關係, 於是就睇定好多資料性的野, 尤其係 photos, 又可能係因為個一d photos 太過靚, 影得太過逼真, 所以我去到的時候, 明明係見到好多奇石, 但係都無我自己想像之中咁驚喜若狂...奇怪。Anyway, 見到一個咁 spectacular 的景色, 係人都會嘩嘩聲。如果呢度唔係咁多咁多咁~多~人的話, 我覺得我會更有 feel...多人多到好似大嶼山咁, 即刻無晒 feel.

更樓石..比想像中的細小, 不過都已經係幾得意下。海蝕平台, 幾壯觀下, 好少見到咁樣一排排的石頭。好想留多陣, 好想周圍無人...唉。難過水, 真係好難過, 過唔到你仲 "難過", 就好似 Vin 咁, 佢因為對鞋太過唔掂, 所以唔係好敢過。無辦法, 我唯有衝過先。過到, 但係等佢等左好耐, 無辦法, 我明白佢對鞋唔係 for 行山。

都無乜野喇...番到中大之後, 就去左眾志食 tea, 唔夠飽都無所謂。再番去 dept, 睇一睇下 d sponsor 放得好唔好, 見到咁多袋 sponsor 咁鬼壯觀個樣, 真係開心過見到東平洲咁多石頭排晒出黎呀。

夜晚, 我同 Family 係 Marco Polo 食 buffet, 開心死, 真好食, 食到肚爆先出黎。阿媽仲因為食夠次數所以 book 到間房, 免費的, 開心, 我踢走阿爸同細佬, 同阿媽係酒店訓, 超正, 正到無倫, 一訓落床就不省人事, 太舒服, 自己亦都太過疲累喇。

No comments: