Friday, August 08, 2003

8 Aug 2003

八月八號, 晴.....梗係晴天啦, 晴到飛起添呀, 我成條頸成塊面都晒到紅晒傷晒呀~~!

八月八號, 唔算係「Longest day in my life」不過都算係「Very long」

八月八號, 今日係中大的 Reg Day, 亦即係今年新入黎的 Freshmen 要係今日番黎中大做所有register 的工序, 以証明你真真正正成為左我地的一份子。

今朝一早就要起身呀, 因為我地要九點鐘之前就要番到中大去 prepare 呀。我本來起到身既, 但係到後來都係唔多頂得順, 一個唔覺意照訓番。大獲喇, 竟然訓番。一醒就係八點, 死得。飛到番中大個陣已經係九點, 我自己直接飛上本部, counter 岩岩開左無幾耐。

一入到中大就已經 feel 到個種熟悉的感覺....個種勁眼訓但係又要做野又下意識地走向巴士站搭巴士去唔知邊度的感覺。我上年的頭半年都係咁樣生活。唯一今日唔同的係, 有一段為每一位 freshmen 而設的錄音, something like 歡迎各位新生, 今日, 係中文大學的新生註冊日, 各新生可以前往巴士站乘搭校巴前往本部的潤昌堂辦理註冊手續.....

一聽, 我就 remind 左自己, 原來我已經過左一年....原來我已經係呢度不知不覺, 無聲無色咁 pass 左一年, 原來, 原來我已經係 Year 2, 唔再係無知的 Year 1。原來我已經...

變左做無知的 Year 2~

到本部, 拿起塊星星牌, 就跑到前線做所謂的 「Juno Fans」。見到對面的大 O 的人不停咁跳舞, 真係幾好笑, 個個都係度頹跳咁樣, 頹成咁就咪鬼跳啦係, d 音樂已經不停重播勁煩架喇。講起音樂, 個面中文系馬不停蹄咁不停不停不停~咁重播王力宏版的龍的傳人...聽一次都已經好夠, 仲要不停咁重播, 我真係想死, 你又唔係有恆心到不停咁跳營舞喎。好彩我地無癲到不停咁播 LA LA 世界, 如果唔係我一定會走人唔做落去, 怯爆。

其實係最前線要 spot out 到d freshmen 都唔係好容易架。有好多時佢地都唔會貼上左我地專用的粉紅星星貼紙 (其實我都唔會好想貼), 於是就搵唔到佢地係邊度。有好多 freshmen 係問佢地係唔係讀地資系, 一個二個都唔想答你咁。做乜野者, 讀咩野系好失禮你自己咩, 講都唔肯講。唉。雖然...我都唔係每個場合都唔怕人地知道我讀 Geog 的。

點解咁少 freshmen 架呢? 點解係個邊黎架呢? 經其他 OC 冒死查探之後, 發覺原來大 O 班人竟然完全視中大戒條為無物, 係 RRS 後面當街當巷拉客, 之後就威逼利誘佢地前往大 O 的 Tent 底下, 引誘佢地寫話要參加大 O....乜你地咁樣架, 做埋d 咁樣的事, 咁即刻擺明持住自己係大 O 就恰我地呢d 細小的 dept 者....咁你唔好去死, 咁樣玩弄我地之餘又玩弄我地d freshmen。

今日真係好熱好熱。個太陽完全不避嫌咁狂晒住我。無錯, 我係鐘意同陽光玩遊戲, 但係都唔係玩到成塊面成條頸成對手臂都燒熟左咁樣架, 下嘩?! 簡直係乾煎。企左好耐, 又晒左好耐, 我真係頂唔順, 走番 counter 幫手。其實都係一樣咁晒, 因為我唔會入去個 tent 裡面幫手架嘛。但係可能因為要做多d 野, 唔使企定定係度, 又可以走黎走去, 所以咁晒都唔係咁覺得, 起碼我覺得因為工作量大左反而俾齋企係度舒服得多。但係其實一跑, 就知自己好辛苦, short of breath 的情況好嚴重, 我幾乎好似asthma 發作咁樣, 對手禁住對 knees 係度索晒氣, 成頭都係汗。我不嬲都唔跑得, 一係跑得慢, 一係索晒氣。今次明顯嚴重左好多, 唔知點解, 可能係因為晒親, 可能係因為太累, 可能係因為唔夠訓, 唔知。

好不容易先挨過左成個 reg day 時間, 有兩個 freshmen 唔知因乜野事無到。所以我地就係度等佢地喇, 一個唔係好大的塑膠 tent 底下堆滿左十幾廿人, 係三十三度的氣溫, 十二時正的烈日當空底下, 四周無風...你都咪話唔死得人多, 好在大家都身體好, 如果唔係, 我諗好多人都已經中左暑。「正所謂有大鼠小鼠, 唔大唔細囉喎, 就梗係中鼠 / 暑啦。」

等左好耐, 個兩個 freshmen 到最後都係唔到, 咁我地都唯有鳴金收兵。我地番到 dept, 終於有好強勁的冷氣, 可以令我呢個灼熟左的燒豬仔逃離烈陽無情的陽光, 最重要的, 係我可以飲到水。因為係碧秋的水機已經賣晒, 乜都無得飲, 我已經渴左好耐, 個 throat 乾到好似就黎裂開咁, 唉。皇上竟然肯買野飲俾我地, 唉, 都算佢識做喇, 開心, 飲野, 大家又試坐晒係 Dept 的電梯口個度排排坐地下, 合法集會。飲多幾飲, 開始覺得無聊, 自己一個人番到三條二嘆冷氣。跟住係李慧珍食飯, 最驚係突然間見到阿培係出面坐低左。我地四個都立刻怯爆, 又係佢, 唔好喇卦。佢個次係火車個度已經嚇死我同 Wendy, 今朝又係度攪到成個 Reg Day 的 freshmen 都俾佢嚇走晒....唉。都唔知佢係 dept 之福定係 dept 之禍。總之驚左佢。

跟住, 就係全日最令人手足無措的一節。我地食完飯準備吹水之際, 祥興就打黎喇。突然之間話佢地已經準備好所有野, 叫我地得閒就可以上去囉喎。咁就大獲喇, 聽日我要去東平洲, Queeny Wendy 都唔得閒, 後日呢, 星期日, 星期一呢, 都唔得閒, 得閒個陣祥興都關門了, 到星期二就已經太遲喇。咁唯一的方法就係今日立刻去深水步走一趟, 立刻攪掂成件事。

於是我地就飛奔番去三條二, 個度d 人聽到咁突然的消息都呆左。佢地都呆左, 我地福利部咁切身的聽到個陣你話呆唔呆。問到桃姐借架車仔之後, 就飛到深水步, 點知...原來佢地仲係度拆緊箱分緊野。咁樣我地就唯有係出面周圍頹行一陣先喇。我仲帶左 Wendy and Queeny 去睇下 Kawaii Shop, 帶佢地睇下我最愛的 Garfield 精品添!

番到祥興, 一睇, 死喇, 原來個個箱都勁大個, 個個袋都超大個, 用呢架車仔都好難拿得晒, 仲會好難 manage 個隻, 咁樣唯有叫下車, 跟住好在仲有祥興的 Sammy 幫手抬一抬, 如果唔係一定搬死我地。上到車, 先覺得可以鬆一口氣...原來真係好多好多, 個 size 完全唔係我地可以應付得到。

番到中大, 以為一切完結, 點知唔係。

我地坐低晒係地下個度點貨, 點清楚係唔係有咁多件衫。攪左好耐「力的表現」之後, 我就知道我地要開始做 pack 箱的野, 因為今日同時 Tabasco 都送左佢地的 sponsor 黎...佢地簡直係 sponsor 之王, 全場主力。難得皇上係度幫手, 你知喇, 佢咁「高高在上」喎。做左好耐野, 大家都一齊係度流水式作業, 似足工廠咁, which the Exe. Board 好鐘意。跟住, Gary 打電話黎催左兩次。到最後佢真係頂唔順, 一定要有人幫手係 CU 抬個副 Hi-fi 去青衣先得。咁我又唔識得去佢個一個地方喎, 於是就搵 Gladys 幫手, 咁我地又唔夠手喎, 又要 Wendy 幫手喎。咁我地就跟足Gary 的講法, 先去上水, 再搭巴士就到喇。

好, 出發。原來套 Hi-fi 都唔輕, 咁得我一個男仔, 當然就係我拿最重的一 part. 落到去火車站就已經幾累下。之後到上水, 我地完全茫無頭緒要去邊度。落左車, 就打電話俾 Gary 喇, 咁佢話係上一條天橋再落 escalator 喎。咁係我地面前就有一條天橋喇, 咁我地咪上囉, 都知去邊度。行完一陣, 就見到有巴士總站, 就落車囉。點知問問個站長, 佢話唔係呢度呀, 要上天橋過對面先搭度呀。我心諗, 我地咪就係係天橋的另一面黎架囉。個時已經成身都係汗, 抬住部 Hi-fi 真係辛苦死。但係一諗到我地時間緊逼, 成個節目部的人都係度等緊, 我地要「救」佢地, 就唯有行快兩步。我地走左好耐左後, 成身都濕晒, 好辛苦, 之後就衝左入去商場, 心諗實無死喇, 呢度有個咁大的巴士總站, 一定會係呢度。落到去, 真係見到個架巴士喎, 我地都好開心, 飛到落去, 心諗今次終於可以休息一下。一睇, 衣, 點解去荃灣既? 唔係總站去青衣架咩? 一睇, 真係無去青衣架喎。咁點算? 打俾 Gary 之後, 先知原來記錯巴士 number...唉, 我個一刻真係想死。Hi-fi 個蓋都唔知點解都裂開左喇。問過個站長之後, 佢又話「係天橋的對面, 你上番天橋過番去對面就係架啦」我聽見呢句之後更加覺得好辛苦好不滿, 點會咁架。好辛苦再上天橋, 對手已經斷開咁濟, 過左一半, 我地不停咁問人, 之後終於係一個完全唔同的地方搵到個車站, 上車, 走。唉

好辛苦。我地成程車都係度怒數節目部, 不停咁怒罵佢地。我地知道, 當我地去到個陣, 都已經差唔多係十點, 到左都無乜用。唯今之計, 就係要節目部幫手抬番部 Hi-fi 番中大。亦因為咁樣, 我地更加唔想理佢地的生死。後來我地係 KFC 食野個陣, Gary 打電話黎, 話其實都唔關節目部的事, 因為節目部根本就唔知道 Book 場的事。所有 Book 場的事都係行政部的事, 係因為行政部同埋節目部的溝通不足所以先攪成今次咁樣, 而我地就一味以為係節目部攪練舞而竟然乜野都唔知道 and 無準備。唉, 其實今次節目都錯唔晒, 好多時就好似今次咁樣, 其實係行政都應該負下責任。今次其實我所聽聞, 係阿 Rose 應該會負責呢件事, 縱使 Fione 已經知道個場係無 Acoustics 。我聽完呢件事之後, 就第一時間諗到, 係呢個時勢之下, Rose 最好走番出黎交代成件事。如果真係佢做得唔好的話, 我覺得佢好應該道歉一下。至少, 起碼可以令節目遲d 唔會有乜野話柄話番行政部。行政既然咁樣認為自己係眾部之首, 好有必要事事立起一個榜樣。其身不正的話, 就好難怪其他部做得唔好。自己都唔肯公怖做過乜野的話, 就唔好話人地無公佈做過d 乜野諸餘此類。如果行政視自己為眾部的中心 / 重心的話, 就更須要做得更公正同埋中立。呢一次, 其實我都唔知邊個係對邊個係錯, 但係我知道, 我地一定已經無乜時間再去爭吵一d 無謂野。與其真係係度爭吵一d 唔需要爭吵的項目, 不如大家一齊化不滿為力量, 係最後呢幾分鐘的緊張時刻, 大家真係要純為 freshmen 著想, 唔可以再點樣點樣架喇...咁樣大家先可以做得出一個完滿的 O camp 架嘛...

希望...一切如願啦。

No comments: