Monday, August 04, 2003

4 Aug 2003

今朝起身, 見到阿媽攤左係廳中間, 收音機開著, 佢就毫無起色咁訓著左。佢迷迷糊糊咁同我講我細佬發燒, 我入到房個陣見到個細佬面向下無蓋被咁倒在床上。成個 scene 都好恐怖, 一個阿媽倒在廳中間, 一個細佬面向下咁趴左係床上, 十足十兇殺案現場, 一早起身就見到d 咁的場景發生係自己屋企, 你都咪話唔虛驚一場。

阿媽細佬都病左, 我唯有唔出街。但係呢, 其實佢地都唔似係好須要我 take care, 尤其係個細佬, 佢直頭想打機。無錯, 佢係有少少發燒, 但係都唔似係病得好重個種。所以嘛...佢有朋友叫佢去游水個陣我都唔係咁俾佢去。當然喇, 我希望佢唔係病個陣就會去番游水喇, 佢身體好差下呀, 做乜野運動都好過無喇。

跟住全日都係度頹, 唔知有乜野好做。最唔開心係打 TR, 呢個蘿拉真係超超超超難控制。好明顯今次 Eidos 做得好唔掂, Control 方面成為極大的問題。Inventory 去左邊? 無人知。我都搵唔到, 玩唔掂。咁多集TR, 第一集唔計, 處女下海, 做得唔係咁好係好常的事。更何況, 第一集其實真係唔錯, 如果唔係都唔係有第二集更強的 TR。第五集, 好明顯係來硬黎, 唔係咁好玩, 但係都好過無。今次第六集, 我除左 Graphics 靚左, 人的 Design 又靚左, CG Smooth 左好多.....唉。我唔明點解 control 呢樣咁緊要的野, 係成個 TR 的神髓, 竟然攪到咁~~~ 爛...

唉, 好灰, 唔想再玩落去。我好少可會因為真係唔好玩而唔玩。如果係因為我過唔到關, 諗唔到點攪, 我會試, 我會搵方法。但係如果係因為我完全唔想玩, 咁呢個 game 就真係好失敗。天呀, 我最愛的 Lara Croft 竟然俾 Core and Eidos 班友攪成咁。心痛兼心淡。






其實我還沒有為你的來電而開心過
我們只是鬥頹, 是嗎?

soy no entiendo, si, soy verdaderamente no entiendo...

我這苦心開過沒有
但試過散心旅遊如何答沒有
閉起雙眼我最掛念誰
眼睛張開身邊竟是誰
感激車站裡 尚有月台能讓我們滿足到落淚
擁不擁有也會記住誰
快不快樂有天...總過去
愛若遺了永不失去
誰勉強娛樂過誰
愛若難以放進手裡
何不將這雙手放進心裡

No comments: