Tuesday, August 05, 2003

5 Aug 2003

今朝好早就飛起身番中大, 因為之前個晚 Rose 打黎話要人幫手搬 Social Science mark 到的 Sponsor. 雖然我其實真係唔多想去, 但係無辦法, 佢又咁樣「威逼」我, 又好似真係無人咁樣喎。咁咪去幫下手囉, 反正我都係要番中大去開會架喇, 早少少, 唔所啦。

番到中大呢, 就幫手搬野喇。其實我見到有咁多其他 dept 的人有咁多人, 我地個 Social Science 得個三個人仲要得我一個男仔...唉。我唔想搬都係好自然的事。

其實只要有一架車仔, 搬八箱野都唔係問題。人類的智慧真係勁, 咁厲害的工具都俾佢發明得到, 可以一個人運送八箱野。

No comments: