Thursday, July 31, 2003

31 Jul 2003

今日係遊完澳門的第二日, 成個人都散晒, 仲未恢復完氣。今日仲要開一個 UC GRM 的會。個會一開始就變左係 O' Camp 大會, 大家都係度掛住交代番晒 O' Camp 各部所做過的事。之後就開始講番 UC 的事。大家都諗唔到有乜野可以送到俾 freshmen, 不過送木牌的 idea 都唔錯。

開會之後, 我地就去左 Pacific Coffee 再吹水。第一次去 Pacific Coffee, 真係幾好, 不過成個金魚缸咁, 就好似唔係幾好。呢間 Pacific Coffee 就真好多好多野玩, 又有電腦, 又有 PS 2 打, 又有得捉棋, 超大副西洋象棋, 仲有成個 magazine corner, 又有 Sony Wega 的 Corner....真係乜野都有, 似豐澤俱樂部多過似 Pacific Coffee。仲有個杯貴到媽媽聲的 Iced Chocolate, 好飲, 仲好肥。

跟住去 Causeway Bay 拿考牌証, 都無拆開過睇下有乜野就走人, 睇都唔多想睇下係乜鬼野。唔知點解突然無心機到咁。

夜晚組聚, Queeny 突然間唔黎得。Wendy Rose Queeny 三個最吵鬧的都唔到, 我都好驚個組聚會悶左好多。後尾先發覺, 其實我地個個都係好好笑, 淨係睇下阿爸阿媽都已經夠好笑, Eva 勁似飲醉酒, 浩賢又繼續一樣係傻傻地...

都幾美好, 都幾開心。

No comments: