Saturday, June 14, 2003

14 Jun 2003

今日同 Wilson 慶祝生日, 當然, 事先佢係唔知道的。

今日食 Marco Polo 的 Spice Market, 如我所願, 開心! 好食到癲左, 今次果然無錯, 連勁咀刁的 Jess 呀, Janette 呀, Wilson 呀, 都話好食, 咁就當然係好食喇, 我阿爸都好鐘意食。
我地起切就出左去囉左五件不同的切餅, 咁就叫做生日蛋糕, 上面仲有 candle 架!
跟住...恐怖的事就發生左喇...壽星公趁我地出左去囉野食個陣, 一口氣食晒五件餅。之後話好, 再出去食多半打...然後話好飽, 但係跟住都食左十幾廿支串燒....

講起串燒, 真係好味。沙爹 sauce 又正, 食落唔係一味得個辣字, 有燒出黎的香味, 有肉汁係裡面(燒物都有肉汁係裡面, 好難架, 燒個個人仲要次次都 manage 十幾廿支串燒, 燒耐左少少都唔得了) 咁即係到底有幾好味? 每張[木台] 都有人爭住食, BBQ 個檔口永遠都有人係度等囉串燒, 仲不時要出手出力爭到先有得食....

跟住, 魚生, 每次食 Buffet 都會食 (如果有的話) 今次水準依然很高 (雖未致極高), 每一卡都咬落有口感, 好有三文魚味, 色水都好鮮, 正! 我本來想怒擦一餐, 但係諗下仲有好多其他野食, 唔好一味食晒, 一個唔覺意, 食飽左個肚就真係大檸樂。

沙律, 正, 配埋佢個mayonnaise / thousand island, 就算凍冰冰的沙律都會聞到香味, 莫講話食落口! 又係個句喇, 唔係驚太易飽的話會食多一碟!

不過....佢有個檔位係出肉的。個個位通常係dinner buffet 呢就係好 high 地有位廚師係你面前燒一隻something like 羊脾的物體, 你話要幾多, 要邊度, 佢就切俾你。lunch buffet 當然無人 serve 你喇, 但都有舊肉係度。當我以為係好正的乜乜肉個陣, 食落先知原來係唔太高級的肉, 有少少失望。其實有少少似...冷盤呢, 通常咪有幾種凍肉既? 個種囉, 不過煮熟左, 燒過下咁囉。

中式食物...唔多, 亦唔及串燒受歡迎。燒肋骨配些少炒飯, 唔錯。不過唔夠咖哩好食, 有蛋咖哩 and 豬咖哩。蛋咖哩比較平平無奇, 但豬咖哩就食到我 lam lam 利~~!! 再加些少印度三色米炒飯, 有少少硬身, 配多件印度薄[缶掌], 撈埋d 豬咖哩汁, 有加埋一齊煮過, 但都竟然仲有磨菇味的磨菇, 幾隻味一齊出晒, 嘩~~~~~欲仙欲死~~~~~~~

但係, 咖哩好味都會辣架喎, 個口痺晒, 點食其他野, 例如試真d 其他野的味呢?
無問題, 食番一口入口即溶的 Papagallo 雪糕, 有我至喜愛, 超級 like 的朱古力味, 仲有好有咖啡味的炭燒咖啡味, 有入口即溶得更快的芒果雪葩...入口清新。 食幾淡雪糕/ 雪葩, 清一清個口, 試真d 其他野食的味道, 你會發覺....嘩~~~~~~欲仙欲死 x 10 ~~~~~~~~

之後, 仲有令人一食就難以停低的朱古力 mousse. 天呀...如果我好似牛咁有四個胃就好喇....

跟住, 知道玩具反斗城開倉, 就飛到去 shopping. 然後, 經過好大輪的麻煩野之後, 就幫 GRM 的 O camp 買左四大把水槍, 勁大支, 都係八十蚊支, 正。然後先飛到去補習, 又遲大到。

今日除左壽星公之外, 我都好 happy 呀! 因為有好多好野食同 friend 一齊 share 呀~~

No comments: