Saturday, June 21, 2003

21 Jun 2003

無野做。
今日都係咁, 交低份暑期乘車証申請俾 Wendy , 然後補習, 然後番屋企, 花左好幾個鐘頭, 跟住網上的指示, 照辦煮碗地用 Hex Editor 改左我玩緊 Diablo II 的 Character....by Trial and Error 我終於整到一個好勁但又唔係太勁的 Character. 實驗成功之後, 我就用係我真正玩開的角色 Hellforge 身上。Hellforge 係一個 Necromancer, 係我甚為喜愛的角色, 加上佢年少時 (初初玩個時) 就已經得到好的裝備, 如魚得水, 玩得份外順利。今次我一次過為 Hellforge 強化, 改左幾次個 Hex data, 就終於令佢由十個人 / 十排骨 變成 三十六排骨! 強! 白骨兵團 !!! 開心!

夜晚食 Pizza Hut 外賣, 好食, 我鐘意, 但係阿爸話太滯, 食完無幾耐話覺得好滯。
佢話, 我鐘意食的佢唔 like, 佢鐘意食的我唔 like, 呢d 就叫 Generation Gap.

唔係卦? 咁解法架咩??

No comments: